vraag voor Gijsje

• suzanne

Hoi Gijsje.

Hoe was je vakantie?

Kun je me iets vertellen over wifi in het hotel? Is dat gratis?

Alvast bedankt. Suzanne

• gijsje217@hotmail.com

Hoi Suzanne,

We hebben weer een super vakantie gehad in het Brayka, echt genoten ik had nog geen zin om naar huis te gaan het was er zo gezellig, maar dat was vorig jaar ook.

Voor internet moet je een bonnetje halen bij de receptie voor 5 euro kan je dan 1 uur inloggen, op de computers die er staan of met je eigen laptop je moet dan wel in het hoofdgebouw blijven. maar daar is ruimte genoeg om even rustig te internetten,

Bij leven en welzijn gaan we volgend jaar weer naar Brayka.

heel veel plezier maar dat gaat zeker goedkomen.

Gea

• suzanne

dank je wel.

Heb er heel veel zin in. We nemen een eigen laptop mee. Jammer dat wifi niet gratis is maar aan de andere kant dan zit je ook niet te veel op dat ding :-)

Gr. Suzanne

• gijsje217@hotmail.com

daar heb je helemaal gelijk in, heel veel plezier in het mooie brayka bay.

als je nog ruimte over hebt in je koffer neem de oude kleding mee, daar zijn ze dol op.

groetjes Gea

• suzanne

We mogen de heenweg 25 kilo meenemen dus dat zal wel lukken.

Aan wie kunnen we dat het beste geven?

Gr. Suzanne

PS Je scheef eerder dat je een zwemvest omdeed als je ging snorkelen. Is dat om de stroming?

• gijsje217@hotmail.com

Hoi Hoi,

Wij hebben de kleding aan de schoonmakers gegeven, maar ik denk dat de tuinmannen het ook geweldig zouden vinden, en de sierraden die ik niet meer draag heb ik aan een barman gegeven.

We hebben wel een briefje geschreven dat wij de kleding aan hen gegeven hebben zodat ze geen problemen krijgen( van dat ze het gestolen hebben).

Het zwemvest hebben wij om, om lekker relax te kunnen snorkelen, mijn man krijgt nog wel eens kramp in zijn benen en dan doe je niks meer. Het geeft gewoon een veilig gevoel, Je kan ook verder langs het rif zwemmen, het rif gaat een eind het water in, maar je hebt geen last van stroming.

Loop ook eens op het strand naar rechts toe voorbij de beveiliging je moet dan je kamernr. doorgeven, maar je loopt dan niet over schelpen maar over koraal wat is aangespoeld, is super om te zien.

groetjes Gea,

• suzanne

Hoi.

We moeten nog 7 weken wachten maar heb er heel veel zin in.

Ik heb de volgende week een paar dagen vrij dan ga ik op zoek naar wat ik allemaal mee kan nemen.

Gr. Suzanne

• gijsje217@hotmail.com

Succes.

Zou ook graag weer gaan, maar helaas er moet ook nog gewerkt worden, en dat is maar goed ook anders geniet je niet meer van je vakantie.