El Gouna

• euratom/ruuben@casema.nl

Hallo Mensen.

wij gaan 2 april naar Three corners Oceanview in El Gouna.

Ben benieuwd of het er al weer een beetje drukker wordt ?

Wie is er pas geweest ??

gr Ruud.

• frankko

Zijn net terug uit Rihana en het hotel zit weer zo goed als vol. Wij waren ook een beetje huiverig maar het is voor 100% meegevallen. Heel leuk resort trouwens.

• Maaike

Three Corners Oceanview is volgens mij iets anders dan Three Corners Rihana.

Wel zelfde eigenaar, maar verschillende gebouwen.

• brit

zijn vannacht terug gekomen van rihanna inn, is dezelfde eigenaar als ocean view, beide waren zeker 75% volzet.

Je kan in El Gouna gebruik maken, van dine around, zoedende zijn wij zonder bijbetaling afgelopen vrijdag gaan eten in ocean view, ik moet zeggen het was goed, maar in het rihanna, doen ze meer aan showcooking, en in ocean zat alles in au-bain-maries(was wel goed warm)

en we vonden de ambiance wat stijfjes, daarom is ocean ook minder geschikt voor kinderen.

we hebben ook het zwembad en strand gezien, en dat vonden we maar erg klein voor zoveel gasten, maarja je kan altijd nog met de shuttle naar het grote strand.

vrojdags sávonds is er altijd 'n havenfeest, is best leuk, je kan met bijbetaling eten aan de haven, en er zijn optredens van div artiesten.

al met al, was ik blij dat we in het rihanna zaten,heb je toch meer bewegingsvrijheid, met 3 zwembaden, laguna, 2 buffetrestaurants, en 2 ala carte.