Hoi!
Ik ben al een aantal keren in Sharm el sheik geweest. Meestal rond de feestdagen in december. Ik wil graag begin april een weekje zon en zoek
nu een hotel met een mooi huisrif en waar we vanuit het hotel het padi-brevet kunnen gaan halen.
Ik lees verschillende dingen over Marsa Alam. Dat de baai toch wat troebel is door zwemmende mensen, dat het niet het huisrif is zoals in Sharm, en
dat het er vaak waait, dus rode vlag. Verder is er weinig te doen… Dagje luxor is dat de moeite waard vanuit Marsa?
Ik kan niet kiezen. We zoeken geen mega groot resort. Wel goed eten, liefst met iets van showcooking. Kan iemand mij helpen? Ik zoek me suf op internet en ik twijfel tussen Sharm en Marsa en El Quissir
Marsa alam ben ik nog niet geweest, maar we gaan toch ook voor mooi rif en vissen dus dan zou het misschien een teleurstelling worden?
Iemand ervaring met beiden plaatsen? We zaten in Sharm in reef oasis blue bay en bij Ras um Sid ook in twee hotels…weet de naam zo even niet meer.
Nabq bay ook veel wind? Shark bay? Wat raden jullie aan. Of El Quissir? Lees ik ook over mooie hotels met rif… Je leest wel.. ik weet het niet meer
Alvast hartelijk dank!