Iemand bekend met hotel Triton sea beach Marsa Alam

• chelly99

Hallo,

Is iemand bekend met dit hotel in Marsa Alam en dan met name het snorkelgebeuren?

Heb op zoover en vakantiereiswijzer gekeken en daar staan aardige cijfers maar weinig info over het snorkelen.

Alvast bedankt

• Lindam

ik ga er 22 maart heen!

Las dat ze een mooie baai hebben met een lange pier waar goed gesnorkeld kan worden!

Dus even afwachten en zeker met de wind enzo, maar anders boeken wij gewoon snorkeltrip..

Volgens mij zijn er anders wel genoeg baaien in de buurt. Wilden eerst naar 3 corners farous maar die was opeens niet meer beschikbaar op de datum dat wij wilden…

• nammerlaan

Wij gaan 3 april…..ben ook heel benieuwd! Wil je je ervaringen bij terugkeer op het prikbord zetten?

• Lindam

doe ik! Maarja geboekt is natuurlijk al geboekt haha!

• nammerlaan

@Lindam: geboekt is geboekt inderdaad…..maar denk zelf dat het best leuk gaat worden,

:), we wachten gewoon af

Nicole

• Lindam

@ nicole

We zijn gisteren teruggekomen! We hebben een heerlijke korte vakantie gehad ( 6 dagen, waarvan dus echt 4 hele dagen daaro)

Ons doel was even lekker eruit, rust, zee, en snorkelen.

helaas is het laatste niet echt aan de orde geweest… :S We zaten in de week waarvan de temperaturen omlaag liepen en de wind omhoog. Nog steeds warm genoeg om lekker aan de zee te liggen ( wel met windschermpje) maar de zee was te wild om via de steiger bij het rif te komen. Op 1 dag mocht het wel en deden wat mensen het ook, maar ik vond het nog wel een beetje te wild dus durfde het niet aan! Al heb ik wel gewoon 2 meter van het strand gesnorkeld en al veel vissen gezien ( gekleurde vissen, trompetvis, en een octopus) Het is er ondiep, maar je ziet meer dan je denkt als je gewoon rustig blijft liggen! Dus dat rif moet zeker prachtig zijn! Ik hoop voor jullie dat de wind wel meevalt!

Wij hebben daarom via de duikschool een snorkeltrip geboekt )naar Adu dabbab! En daar gesnorkeld! Via mensen in het vliegtuig hoorde ik dat het snorkelen met de boot ook erg mooi was en je kwam op veel verschillende plekjes. Aangezien wij maar zo kort waren hebben we niet echt de behoefte gehad om alle dagen vol te boeken. Hebben nog wel een quadtocht door de woestijn gedaan.

De mensen in het hotel zijn fantasisch voor je! Verder vond ik vooral het strand erg relaxt, het hotel verder is prima maar verwacht geen overdadige luxe.

Veel plezier en ik hoop dat jij wel van het mooie rif kan genieten!

• Wil

Hi,

Als je een beetje Duits kan lezen dan heb je hier vele reacties over de accomodatie

http://www.holidaycheck.de/hotel-Hotelbewertungen_Hotel+Triton+Sea+Beach+Resort-ch_hb-hid_163666.html

Groetjes, fijne vakantie, Wil.

• nammerlaan

@Lindam: Bedankt voor je info! We hebben er ontzettend zin in. Zondag is het zover. Zien wel op weeronline dat het eigenlijk continue zoveel waait, maar met een boekje, een zonnetje en een windscherm zijn wij al heel tevreden. Beetje eten, beetje drinken en vooral relaxen!

Nicole