Wij zijn al enkele jaren naar Egypte geweest en het is steeds heel goed bevallen, nu staan we echter wel in twijfel… wel of niet deze zomer, dit natuurlijk met in ons achter hoofd de recente gebeurtenissen aldaar. Wat doen jullie??
wij stonden aan het begin van de revolutie op het punt om te boeken naar Sharm voor de meivakantie. Gelukkig hebben we dat niet gedaan, ik zou echt geen relaxte vakantie hebben met deze onrusten. Oke, in Sharm is NOG niks gebeurd, maar Moebarak heeft daar wel zijn ‘optrekje’. Wat er nog niet is gebeurd, kan altijd nog gaan gebeuren. De onrusten zijn nog niet voorbij.
Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik m'n dochters van 10 en 12 jaar in een onveilige situatie breng.
Natuurlijk kan overal iets gebeuren, maar ik ga het niet opzoeken. Met de veiligheid van mijn kinderen (en van mezelf en m'n man) gaan we geen risico's nemen.
Egypte wacht wel, en komt zeker nog eens aan de beurt. Laat ze eerst daar maar eens rustig orde op zaken stellen. Wij gaan nu lekker naar de Kaapverdische eilanden.
Ik ben gisteren teruggekomen en zal blij zijn als het weer april is, want dan ga ik weer.
De onrusten die er waren, en misschien nog komen gaan, zijn gericht tegen de regering en niet tegen de toeristen. Bovendien waren ze niet in de badplaatsen.
De toeristen zijn hun broodwinning en merken nu nog steeds de gevolgen (geen werk, geen inkomen) en zullen het wel uit hun hoofd laten om hun broodwinning in gevaar te brengen.
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?