wel of niet

• gerard1808@hotmail.com

Wij zijn al enkele jaren naar Egypte geweest en het is steeds heel goed bevallen, nu staan we echter wel in twijfel… wel of niet deze zomer, dit natuurlijk met in ons achter hoofd de recente gebeurtenissen aldaar. Wat doen jullie??

• Maaike

Ik vertrek gewoon 26 maart voor 11 dagen naar El Gouna.

Alles is al geboekt en betaald.

Heb er veel zin in.

• zandje

Wij gaan ook wel(tu). We gaan in mei naar Marsa Alam, lekker 12 dagen zon B), snorkelen en misschien naar Luxor of Aswan?

• monica

Wij vertrekken 19 maart naar luxor voor 2 weekjes.

Kan haast niet wachten.

• roos

Wij gaan a.s. zondag.

Hebben er echt zin in.

De mensen zijn blij dat je komt.

En er is volgens mij ook geen reden om niet te gaan.

Het is er nu rustig.

Groetjes Roos

• gijsje217@hotmail.com

wij gaan ook naar Marsa Alam en we hebben er goed zin in.

• Hans&Grietje

wij stonden aan het begin van de revolutie op het punt om te boeken naar Sharm voor de meivakantie. Gelukkig hebben we dat niet gedaan, ik zou echt geen relaxte vakantie hebben met deze onrusten. Oke, in Sharm is NOG niks gebeurd, maar Moebarak heeft daar wel zijn ‘optrekje’. Wat er nog niet is gebeurd, kan altijd nog gaan gebeuren. De onrusten zijn nog niet voorbij.

Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik m'n dochters van 10 en 12 jaar in een onveilige situatie breng.

Natuurlijk kan overal iets gebeuren, maar ik ga het niet opzoeken. Met de veiligheid van mijn kinderen (en van mezelf en m'n man) gaan we geen risico's nemen.

Egypte wacht wel, en komt zeker nog eens aan de beurt. Laat ze eerst daar maar eens rustig orde op zaken stellen. Wij gaan nu lekker naar de Kaapverdische eilanden.

• miepmiepje

wij gaan ook a.s zondag naar sharm el sheikh,zouden eigenlijk as vrijdag gaan maar zijn omgeboekt ,we hebben er ontzettend veel zin in.

• Henk (Safaga)

Ik ben gisteren teruggekomen en zal blij zijn als het weer april is, want dan ga ik weer.

De onrusten die er waren, en misschien nog komen gaan, zijn gericht tegen de regering en niet tegen de toeristen. Bovendien waren ze niet in de badplaatsen.

De toeristen zijn hun broodwinning en merken nu nog steeds de gevolgen (geen werk, geen inkomen) en zullen het wel uit hun hoofd laten om hun broodwinning in gevaar te brengen.

Henk

• nathalie32

Wij gaan 31 maart naar Marsa Alam. Hebben er veel zin in.