Hotels met mooie huisrif in Hugarda, Makadi bay of Sharm.

• gijsje217@hotmail.com

Wie kan mij informatie geven over hotels met een mooi huisrif in Hugarda, Makadi Bay of Sharm dit zijn denk ik de plaatse waar het eerst op gevlogen wordt zodra het negatieve reisadvies wordt ingetrokken.

we willen namelijk geen lange transfer tijd. (vliegen op Hugarda en dan per bus naar Marsa Alam is nog 4 uur)

Wij zijn vorig jaar naar Marsa Alam (Brayka Bay hotel) geweest hier is een super huisrif, deze hebben we om moeten boeken we zouden 20 maart vertrekken.

Zodra er weer gevlogen wordt wil ik mijn reis weer omboeken naar Egypte ze hebben het geld daar hard nodig en Egypte is het helemaal. Maar ik ben bang dat er 20 maart soms nog niet op Marsa Alam gevlogen wordt. dus vandaar ben ik mij aan het orienteren op de wat meer touristen plaatsen.

ik hoor het graag,

Via het prikbord van Hugarde kom ik steeds op Marsa Alam uit en dat snap ik natuurlijk wel maar in de andere plaatsen moeten toch ook hotels zijn met een mooi groot huisrif.

alvast bedankt'.

• carla

Hoi wij zijn afgelopen september naar Arabia Beach geweest in Hugarda, Wij hebben het daar echt fantastisch leuk gehad en er was een zeer mooie huisrif aanwezig.. September gaan we weer die kant op ook weer naar het zelfde hotel omdat het ons super goed bevallen is:) En vanaf het vliegveld is het miss maar een half uurtje met de bus,dat is te doen dus :) succes met de keuze die je maakt.

Groetjes carla

• josschie

je kan direct op marsa alam vliegen

wij zijn vorig jaar geweest (fahrouz plaza beach resort) 15 min van vliegveld)

En heel mooie riffen onaangetast. waar ook reuze zeeschildpadden zijn.

Je kan ook voor hurghada gaan en kiezen voor een van de azur hotels (arabella azur ,bell air azur, of arabella azur die zitten op hetzelfde terrein ook met een heel mooi beschermd rif

En all inn is ook all in.

ben er 2 jaar geleden geweest en het rif is er nog heel mooi.

• suzanne

Gijsje, we gaan in juni naar Brayka Bay.

We vliegen rechtstreeks naar Marsa Alam . We hopen dat tegen die tijd de negtief reisadvies is ingetrokken.

Hoe was het personeel en het eten In Brayka Bay?

Je schrijft dat het huisrif super is. Duik je of snorkel je?

Succes met het zoeken.

Groetjes Suzanne

• gijsje217@hotmail.com

Hoi Suzanne,

We hebben daar een super tijd gehad, het personeel is vriendelijk, wij gingen om 7 uur eten, dan zat het eten net in de bakken dus nog goed warm en lekker.

Er is voldoende keus.

We snorkelen allebei, hebben de murene krokodilvis enz gezien echt super.

nu is er een gebouw bij gekomen dus we weten niet hoe het nu is.

We zijn opzoek om hier eind maart weer naartoe te gaan maar dat is nog niet zo makkelijk.

• suzanne

Dank je voor je antwoord. We snorkelen allebei.

Ik wens je veel succes met het vinden van een leuke vakantie.

Gr. Suzanne

• gijsje217@hotmail.com

Hoi Suzanne,

Graag gedaan, snorkelen kan je daar naar hartelust, wij doen altijd een zwemvest om want het rif gaat een heel eindje richting open zee, zo kan je ook verder op het rif kijken. even op de rug liggen en van de omgeving genieten en daarna weer met je hoofd het water in om daar van de omgeving te genieten.

succes en veel snorkel plezier.

groetjes Gea

• gijsje217@hotmail.com

Er wordt weer gevlogen op Marsa Alam.

Dus brayka bay we komen eraan.

helemaal super.

• suzanne

Wanneer ga je?

Wij gaan in juni.

Hopelijk hoor ik van jou hoe het hotel nu is.

Gr. Suzanne

• gijsje217@hotmail.com

Eind maart

we gaan morgen weer omboeken.

eerst egypte / lanzarote

nu lanzarote / egypte

ben ik erg blij mee, hier ben je toch van zon verzekerd, en op lanzarote moet je maar afwachten.

zodra ik terug ben geef ik mijn ervaring aan je.