Wij zouden morgen via Cairo naar Bangkok vliegen, zo juist op gebeld door Egypt Air dat de vlucht nu via Istanbul zal gaan
Vandaag bericht gekregen dat ik kon overboeken. Heb zelf contact opgenomen met de reisorganisatie. De oude reis van egypt air werd geannuleerd en het geld teruggevraagd.( gaat wellicht ff duren), En een nieuw ticket gekocht via hong kong bij een andere firma. Met het huidige negatieve advies , kunnen alle reizen tot en met 9 february geannuleerd worden. Dat veranderd elke dag.
grtz,
Andy
http://www.kohsamed.hyves.nl/
Ter info, mijn vlucht van Beijing via Cairo was dus gecanceld. Op de luchthaven was niemand te vinden van Egypt air, geen baliedesk, geen medewerkers van Egypt air…. Volgens de informatiedesk op de airport had er een vliegtuig moeten aankomen van Egypt air, maar deze is nooit gearriveerd…. Voor mijn geboekte vlucht had Beijing airport totaal geen informatie. Iedereen van Egypt air was verdwenen…. Ik heb een ander ticket geboekt en ben met Emirates gevlogen. Nu nog maar zien of ik geld terug kan krijgen van Egypt air.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?