Last van opdringerige souvenirverkopers, taxichauffeurs enz.? Denk hier eens aan

• monica

Momenteel zit ik, op mijn terras met uitzicht op de nijl, deze berichten te lezen.

Toevallig hadden wij het er gisteren nog over dat het lastig vallen niet alleen van deze tijd is.

Reeds honderd jaar geleden schreef een van de archeologen dat hij zoveel last had van de egyptenaren die van alles en nog wat aan hem kwijt wilde en natuurlijk bakshies wilde voor het niets doen.

Dus eigenlijk is er helemaal niets veranderd.

Dus als wij besluiten om gezellig op vakantie te gaan naar egypte zullen we het er op de koop toe moeten nemen en anders gewoon met z'n allen naar turkije waar ik ook al veel verhalen over heb gehoord.

Bij de weg, backpackster, nog steeds boos op egyptair.

• agnes

Hallo Monica.

Helemaal mee eens.

Lekker genieten van je vakantie of elders wat zoeken als het je niet zint.

groetjes Agnes.

• Lidwien61

Ik sluit me helemaal aan bij Monica en Agnes! Geniet van dit mooie land met zijn eigen gewoontes……leerzaam!

Lidwien

• catweazle

Hallo Monica, Agnes, Lidwien,

natuurlijk: liegen, bedriegen en stelen bestonden100 jaar geleden ook al in Egypte en horen nu eenmaal bij de cultuur en als je dat niet wilt ga je maar naar Turkije……..

Fantatstische (domme) mensvisie, gefeliciteerd!

grt,

Catweazle

• backpackster

monica Schreef:

——————————————————-

> >

> Bij de weg, backpackster, nog steeds boos op

> egyptair.

Ja, ik boek nooit weer rechtstreeks bij hen. Te riskant als je moet annuleren krijg je niks, nada terug. En dat mag allemaal hè? Oplichters.