Tips ticket?

• Femke S

Dag allemaal,

Graag zou ik willen weten of er iemand is die een goede tip heeft om goedkoop naar Egypte te vliegen. Luxor is mijn eindbestemming, op Cairo vliegen kan ook maar is natuurlijk wat omslachtiger.

Alvast bedankt!

Femke

• backpackster

Ebookers, vliegtickets.nl, cheaptickets.nl, Egyptair, etc. etc. Gewoon een tijdje al deze sites checken, dat loont de moeite is mijn ervaring. Dit jaar kocht ik m'n tickets drie maanden vantevoren. Het was een gok, maar het is goed uitgepakt.

Succes!

• Henk (Safaga)

Dag,

Als je eens op de sites kijkt van transavia (amsterdam), airberlin, condor, tuifly (Düsseldorf) jetair (Brussel), dan kun je ook goedkope tickets vinden voor vluchten die Luxor als eindbestemming hebben. Zeker als je buiten de schoolvakanties kunt vertrekken. Bij een eventuele tussenstop kun je gewoon blijven zitten en is het oponthoud maximaal 45 minuten.

Vaak hebben de genoemde maatschappijen ook gunstige vertrektijden.

Via vliegwinkel en cheaptickets en meer van dat soort sites kun je geen chartervluchten naar plaatsen in Egypte boeken, dat zijn lijnvluchten met soms meerdere tussenstops en moet je altijd via Caïro.

Dat kost je heel veel tijd en zijn ook stukken duurder.

Henk