excursies vanuit marsa alam en wie kent deze hotels

• agnes

Hai fransje.

Heb vandaag aan de hostess een excursie lijst gevraagd vanuit Marsa Alam.

Ze heeft het bureau gebeld en deze zouden de lijst door faxen.

Dus als ik weer thuis ben spreken we wel ff af hoe ik hem naar je kan door sturen, mail je wel dan. Maar gaan eerst nog ff genieten, hahaha.

Greotjes vanuit een warm sharm el Sheik.

nog steeds verboden te snorkelen vanaf het strand in Naby Bay, zelfd de pier mag je niet op. Duik Excursies naar Blue Hole en Ras Mohammed worden wel gedaan.

Ondanks dat vermaken we ons prima hier.

doeiiiii Agnes.

• snorkeltje

Hoi Agnes,

Fijn dat je even laat weten dat je dus nog niet mag snorkelen, niemand schrijft er meer over, en ben wel steeds benieuwd.

Wij gaan eind April, en eigenlijk wel voor het snorkelen, we hebben nog een paar maand.

Verder wens ik je nog een hele fijne vakantie, en geniet daar maar lekker.

Groetjes SnorkeltjeB)

• Fransje

Hoi Agnes,

Bedankt voor de moeite. Jammer dat er nog steeds niet gesnorkeld mag worden, we kijken over 5,5 week wel hoe het er dan voor staat.Als het dan nog niet mag genieten we maar vanaf het strnad van de zon, tis niet anders.

Geniet er nog lekker van daar in de warme zon!

Ik hoor het wel als je terug bent.

gr. Fransje

• zandje

Hallo Agnes,

Wij gaan van 19 mei t/m 29 mei naar Marsa alam, three corners fayrouz en zijn ook erg benieuwd naar de excursues.

Is het mogelijk dat je de lijst met excursues hier op prikbord plaatst?

Groeten Zandje

• Fransje

Hoi Zandje,

Agnes zit op dit moment nog in het heerlijke Sharm zoals je wel gelezen zal hebben.

Ik denk dat het niet toegestaan is de lijst te plaatsen omdat het dan reclame is, maar je kan haar een prive bericht sturen en haar dan vragen naar een andere mogelijkheid om aan de lijst te komen.

Ben benieuwd wat jullie gaan vinden van Three corners Fayrouz….. als het goed is gaan wij eind november. Het is heel anders dan Hurghada en Sharm waar we al een aantal keer zijn geweest. helemaal afgelegen maar dat weet je als je boekt en maakt voor ons niets uit, het is dan toch alleen voor de zon en snorkelmogelijkheden en relaxen. Soms is het wel leuk om een excursie te doen vandaar dat wij ook wilde kijken wat ze aanbieden , we hebben luxor en cairo met piramides al gezien dus staat een excursie niet helemaal bovenaan het lijstje.

gr. Fransje

• agnes

Hallo Fransje, Snorkeltje en Zandje.

Ik zal bij terugkomst jullie prive ff benaderen voor de excursies van Marsa Alam zodat ik de lijst door kan sturen naar jullie. Ik heb nog niks ontvangen maar ga er morgen weer achter aan. Zijn tot de 25ste nog hier, dus ik blijf er achteraan zitte,

Waren van de week op het strand van Sunrise \tirana Aquapark in Nabq Bay.

Je mocht vooraan in het water een beetje lopen en diegene die te ver ging werd gelijk terug gefloten door de strandjongens. Zelfs op de pier mocht je niet lopen.

Ook van de week in Naamy Bay mochten ze wel iets verder vanaf de kant de zee in om te snorkelen.

Op de bijeenkomstmorgen van Neckerman werd de vraag gesteld over het snorkelen. Er werd als antwoord gegeven dat er een onderzoek gaande was en verder liet de hostess er niets over los.

Ik hou jullie op de hoogte over het wel en wee van het snorkelen.

Bedankt voor de mailtjes,

groetjes Agnes vanuit een heerlijk warm Sharm el Sheik.

• Fransje

Hoi Agnes,

Wat lief van je ,maar je hoeft er niet achteraan te lopen om die lijst te krijgen joh je bent immers op vakantie.

Ik heb van een medewerker van Royal Grand Azure inderdaad ook gehoord dat er niet gesnorkeld mag worden ze zijn daar nog bezig met voorzorgsmaatregelen te nemen als ik het goed begreep ( eerder heb ik al een keer gelezen dat ze met een soort netten bezig zijn). Hij wist ook niet hoelang het nog ging duren en of alles zover klaar was over 5 weekjes als wij er naartoe gaan. Zou jammer zijn want wij snorkelen heel graag. We hebben al besloten om dan toch maar een groot visum te kopen bij aankomst zodat we dan een snorkeltrip kunnen boeken naar ras mohamed waar wel gesnorkeld mag worden.Anders hadden wij geen groot visum gekocht omdat we van plan waren alleen bij het hotle te relaxen en wat te snorkelen.

Geniet nog lekker van de warme zon Agnes , toen ik hier vanmorgen op stond had het alweer gevroren brrrrrrr.

gr Fransje

• agnes

Hallo Fransje.

Heb de lijst met excursies vandaag ontvangen van de hostess dus dat komt helemaal goed. Was geen moeite hoor, ze komt elke dag in het hotel.

Vanmorgen ging een hele groep nederlanders terug die 8 dagen geboekt hadden. Waren wel jaloers op ons dat wij nog tot Dinsdag bleven, en kan je vertellen dat het nog heerlijk vertoeven is hier. Elke morgen heerlijk om half 8 met een bakkie koffie op het balkon en het zonnetje, echt genieten.

Nog maar ff niet denken aan die vriekou, brrrrrrrrrrrr, hahaha. Maar ja, aan alles komt een keer een eind.

groetjes Agnes.

• zandje

Hallo Agnes,

fijn dat je bij terugkomst de lijst met excursies wilt delen met ons.

Geniet nog even in het heerlijk warme Sharm.B)

Groetejs Zandje

• Fransje

Hey Agnes,

Bedankt voor de moeite.

Geniet er nog een paar daagjes van!

gr Fransje