Dahab

• Indah

Hoi forumlezers en tipgevers. Wil eind nov/dec nog even een beetje genieten van de zon. Meestal plan ik een 4weekse reis met rugzak en ongeorganiseerd, maar nu vanwege tijdgebrek een korte trip. Nu lijkt me Dahab wel een geschikte plek. Is het inderdaad een leuke plaats voor 10dgn, maximaal 2wkn? Of is dit te lang? Had idee om dan alleen ticket te kopen en met bus(1uur heb ik begrepen) naar Dahab. Is het in Dahab makkelijk om een leuke accomodatie te vinden? Prima plek voor een vrouw alleen? Windsurf en snorkelmogelijkheden? Leuke excursies in de buurt? Alvast bedankt voor de tips.

• putje64

Dag Indah,

Ook wij willen graag 2 weken naar Dahab maar dan in april 2011. Ben benieuwd naar de antwoorden die komen gaan. Ik heb zelf ook wel eens een soortgelijke vraag gesteld maar kreeg daar weinig reactie op.

Groet Rita

• Petr°

Ik weet niet precies wat je zoekt op een vakantie… Dahab is een backpackersplaatsje, je kunt er eveneens duiken, en er zijn altijd wel wat excursies te boeken. Het is al wat jaren geleden dat ik er was, maar er is niet zo bijster veel te beleven. Als je bijvoorbeeld alleen een zwembad en wat zon nodig hebt, is het een goede plaats.