Hotel Cairo

• backpackster

Hallo, ik ben op zoek naar een eenvoudig en betaalbaar hotel in Cairo, in het centrum (dus niet op de westbank, Zamalek e.d maar wel in de buurt van Talaat Harb / synagoge als het kan). Omdat ik niet met de lift durf zoek ik een hotel met kamers op max. de tweede verdieping en met weinig geluidsoverlast van het verkeer (kamers niet aan straatzijde a.u.b.). Kent u zo'n hotel? Geef dan alstublieft een reactie. Alvast bedankt!

• Mike

helaas weet ik niet wat jij betaalbaar vind en weet ik niet waar Talaat Harb zit.

Wel waren wij zeer te spreken over het Shephard Hotel op loopafstand van het Egyptisch Museum.

Bij boeking dan aangeven dat je maximaal op de 2e verdieping wilt zitten.

Wij hadden absoluut geen geluidsoverlast, redelijk rustige straat.

Maar misschien vind jij het Shepherd hotel toch nog te duur?? Dat weet ik dus niet.

Succes Linda

• harmhessels@rocketmail.com

hallo ,

kijk op de webstek van: venere.com, daar staan betaalbare hotels op , wellicht zit er wat bij

vrgr,

harm

• backpackster

Linda, ik heb naar de website van het Shepheard hotel gezocht en vond kamers vanaf 110 dollar. Dat vind ik dus te duur. Ik ben een backpacker en betaal in Egypte niet meer dan 30 euro voor een kamer (vaak veel minder). Maar wel bedankt voor je bericht.

Harm: interessante site! Ik denk dat ik wel een hotel kan vinden op deze site. Bedankt voor je tip.

• backpackster

Heeft hier iemand ervaring met het Tulip hotel of Pension Roma in Cairo?

• backpackster

Ben inmiddels voorzien: heb hotelletje geboekt en zie wel wat het is.