Salis van de egyptenaren

• fernant

Vele mensen werken in hotels en zoals ze on vertelde dat de salarissen zo laag zijn.

Voor de dames die schoonmaken een salaris niet hoger dan 80 euro per maand.

Wie heeft meer ervaring op dit gebied?

• joke

dames in een hotel die schoonmaken ???

zijn meestal de jongens die dat werk doen.

Heb tot nu toe een keer in in hotel wat meisjes gezien die de keuken mochten schoonmaken.

En … inderdaad men krijgt naar westerse begrippen heel weinig geld daarvoor, maar de 80 euro die u noemt is wel heel erg hoog.

een egyptenaar die op vliegveld werkt krijgt nog geen 80 euro in de maand, een europeaan die daar hetzelfde werk doet krijgt 5 á 600 euro in de maand …..en dat klopt ook niet, tenminste vind ik dan.

joke

• egyptebestegids

Hey fernant

ik zelf ben Egyptenaar.dat is juist dat de salaris in Egypte is zo weinig. en laag.

De leraar van openbaarschool. 50 Euro hij moet nog extra prive les geven om iets te bij te verdienen.

Groetjes ahmed

• Arian

Klopt idd, een leraar heeft ook vaak een winkel erbij of zoals genoemd een aantal kinderen die hij bijles geeft.

80 euro voor een schoonmaaker ????? wel erg veel lijkt mij, een arts verdien 150 tot 200 euro in de maand.

Maar vergeet niet wat er bij gesnabbeld wordt door iedereen, ook geen wonder lijkt mij.

Ken barmedewerkers die op papier een laag salaris hebben, maar ondertussen toch heel wat erbij krijgen/nemen.

• Mike

Bedenk wel dat de uitgaven ook veel lager zijn.

Ze schrikken zich rot als ze horen wat wij aan huur, gas, licht en water betalen.

Dus kijk ook altijd goed naar de verhoudingen van wat dingen kosten.

En kijk dan niet naar wat jij betaald, want toeristen betalen altijd meer.