sofitel taba OF taba heights mariott red sea resort

• buffel

beste forumleden,

we zijn momenteel een reisje aan het uitzoeken voor begin november, en twijfelen tussen Sofitel Taba en Taba Mariott. Beiden ALL IN

Kunnen jullie ons raad geven? Wat is het beste hotel van de 2?

Als ik de fora her en der lees, heb ik het gevoel dat het eten in de mariott beter is dan in het sofitel…klopt dit?

Hartelijk dank voor de antwoorden.

groetjes

steven

• Chrissy38

Hallo Steven

Heb je ook al gekeken naar sonesta beach resort in Taba,

Is ook erg mooi om naar toe te gaan.

Als je wilt heb ik daar wel wat meer info over voor je, helaas de andere 2 hotels kan ik je niks over vertellen.

Groejtes Christa

• buffel

Hoi Christa,

Sonesta Beach Resort ligt niet in Taba denk ik. Gezien er in Taba -buiten het hotel - niets te zien is, ben ik ook eens op zoek gegaan naar een hotel in Sharm El Sheik aan de Na'ama Bay, en daar vond ik Sonesta Beach Resort terug…hij stond op mijn lijstje :-)

• agnes

Hallo,

Sonesta Beach en Sonesta Clug liggen inderdaad in Naamy Bay.

Je hebt ook Sonesta Club, aan de overkant van Beach . Heeft betere referenties als Beach. Dus als je naar het strand wilt dan moet je ff naar Sonesta Beach.

Nog een ander mooi hotel middenin Naamy Bay ( winkelgebied en restaurantjes) gelegen is Ghazala Gardens. Super mooi zwembad. Goeie referenties.

• Chrissy38

Sonesta ligt wel in taba, maar inderdaad buiten het resort is er verder helemaal niks te beleven, het huisrif is daar wel helemaal geweldig

Groetjes Christa