Op zoek naar een goed hotel met duikschool

• Bianca Klein

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een goed hotel met duikschool voor de periode eind December begin Januari.

Heeft misschien iemand tips?

Groeten,

Bianca

• coorielo

Bianca.

Ik kan je een goed hotel met duikschool aanbevelen.

het is het Sheraton Miramar hotel en de naam van de duikschool TGI,de school hoort bij het hotel.

We komen hier al jaren,en het is er fantastisch. Het hotel ligt in El Gouna ,het is dan niet in het echte Egypte( weinig cultuur),maar hartstikke rustig.

Groetjes Corrie

• jimmyjolanda

In het “centrum” van El Gouna zit (zat?) een duikschool met een NL-talige instructeur.

Ik weet alleen de naam niet meer, maar wellicht weet iemand anders dat wel.

• coorielo

De Duikschool heeft een Nederlandse Dive master ( Gijs) dikwijls samen met zijn vader(Theo)

• Henk (Safaga)

Hallo,

Wat dacht je van Nemodive in Safaga?

Een rustige plaats 60 km ten zuiden van Hurghada, zonder opdringerige verkopers, waar je dus rustig over straat kunt lopen.

Een klein hotel annex duikschool met Nederlands/Belgisch management.

Zeer gunstige prijzen, geen toeslagen voor kerst- en oudjaardiners etc.

Lekker rustig en relaxed duiken bij een van de vele mooie (én rustige riffen) rondom Safaga.

Als je meer info wilt, stuur me dan even een privé berichtje voor internetadressen ed.

Henk

• Bianca Klein

Iedereen heel erg bedankt voor de tips!!!

Hebben zelf ook nog zitten zoeken en zijn nu uiteindelijk bij Marsa Alam terecht gekomen.

Hotel met huisrif en eigen duikschool, we gaan er weer van genieten hoop ik.

Groetjes,

Bianca