goed hotel geen russen

• Geert50

Hoi allemaal,

wij willen met 3 kinderen (19, 17 en 9) met de kerstvakantie naar Egypte en onze gedachte gaat uit naar Marsa Alam. Reden (volgens dit forum) meer kans op lekker weer en nog weinig russen. Wat wij zoeken is een goed hotel met in de nabijheid een leuk plaatsje (met wat winkeltjes) en het liefst een aquapark erbij. Het hotel moet een goede keuken hebben en zoals al eerder vermeld, weinig of geen russen. Wie heeft een goede tip voor ons?

Is Marsa Alam de beste keuze gezien onze wensen of hebben de Egyptekenners een beter alternatief?

Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor jullie reactie,

Geert

• nathalie32

Hoi Geert,

Wij gaan dit jaar voor de 4 de keer naar El Gouna.

Geen tot heel weinig russen.

Eten super.

Je kan gewoon in het dorpje wandelen zonder aangeklampt te worden.

Met de tuktuk kan je heel leuk naar de haven.

Kijk eens naar Three corners Rihanne Inn of resort.

Het resort is iets duurdwer maar heeft grotere kamers.

Wij gaan nu al voor de 4 de keer naar dit resort echt top.

Groeten,

Nathalie

• Linnie

Ook wij zijn meerdere keren in El Gouna geweest, Rihana Resort en Inn. Weinig tot geen russen in dit Hotel. Heeft een leuk plaatsje met winkeltjes en restaurantjes. Naar Marsa Alam vertrekken wij binnekort, zal mijn ervaring over dat plaatsje hier delen.

Linnie

• Cis

Hoi,

ik ben in april naar Rihana resort in El Gouna geweest. Echt een top hotel en inderdaad geen russen gezien…

Het plaatsje op zich, vond ik een klein beetje tegenvallen qua activiteit… Op zich prima maar misschien met kinderen in de leeftijd die jullie hebben, is iets meer actie leuker??

Groetjes Cis

• Sarina

Goedenavond Geert,

Het Three Corners Fayrouz Plaza beach resort in Marsa Alam is helemaal geweldig! Kijk maar eens naar de recensies op Zoover en vakantiereiswijzer.

Sucses,

Francyna

• colver

Wij zijn ook naar Three corners Fayrouz Plaza geweest, inderdaad echt een super hotel! Alleen wat verwachten je twee oudste kinderen? Want disco etc is daar niet. Port Ghalib is bij daglicht op loopafstand.