Klopt het dat als je Egypte binnen komt je temperatuur gemeten wordt ivm Qkoorts.
Ik las dat in de bijlagen die bij de tickets zaten.
Gr Rona
thanks voor de antwoorden.
Was al een beetje bang omdat ik niet helemaal fit ben en toch wel verder wil uitrusten in de zon.
Neem voor de zekerheid maar een paracetamolletje dan weet ik zeker dat als ze raar gaan doen daar ik geen temp heb.
Nog een paar daagjes. heerlijk geen oppas voor het huis nodig want dat heb ik uitgeleend aan familie.
Hoef ik ook niet voor de plantjes oppas te regelen en het konijn krijgt ook netjes op tijd zijn eten.
Gr Rona
allemaal wassen neus, in november nog geweest. In het vliegtuig een vragenlijst in moeten vullen i.v.m. mex. griep. Bij binnenkomst mannen in witte jassen met mondkapjes op en 2 meter verder was er niks meer aan de hand. Heb trouwens op alle vragen “nee” ingevuld want als ik moet reizen heb ik alle klachten die op het briefje staan… gewoon jezelf niet te druk maken en lekker genieten van de zon! prettige vakantie!
Ja was vorig jaar met de mexicaanse griep.
In Cairo stonden ze met een soort van scan die tussen je ogen je temp las.
Haha die man had geen idee hoe het werkt!
Altijd overal nee op antwoorden en als je koortsig ben een paracetamolletje een uurtje voor de landing
en voila helemaal gezond.
Echt niets om je druk over te maken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?