Wie weet waar dit hotel zit in Sharm el Sheikh. bv dicht bij het centrum.
Nou kaal is het er echt niet. ( 5 jaar geleden wel)
Afgelopen zomer in Nabq geweest.Ons hotel ligt 2 hotels voor Regency.
Als je het hotel uitloopt is eraan de linkerhand een nieuw gebouwd centrum.
Naast Egyptische winkeltjes zijn hier ook Starbuck (een mens wil soms een lekker bakkie koffie)
en burgerking en nog wat van dit soort zaken. Ook vind je hier een supermarkt METRO.
Niet nodig als je AI zit maar altijd leuk om ff egyptische artikelen te bekijken, kopen en proeven.
Een blikje Fayrouz is heerlijk in de smaak ananas of appel.
Of een zak chips in gebraden kip smaak of paprika/citroen.
In La Strada (naam winkelcemtrum) zijn ook shows van hotel Oriental maar iedereen kan er gewoon naar kijken want ze zijn gewoon op het openbare pleintje.
Nabq is leuk vinden wij. De oude stad en Naáma bay zijn wat verderweg maar een taxi kost zoveel niet.Uit elk hotel gaan er ook shuttlebusjes.
En eerlijk gezegt waren wij naáma bay binnen een uur spuugzat het was er echt zo druk dat je over de hoofden liep.
wat leuk dat er een centrum dichtbij is wij gaan 10 juli naar regency, kunt u mij vertellen of je wel redelijk kan snorkelen voor de deur of moet je echt met de bus of boot mee om bij een mooi plekje te komen? Ik lees overal dat je ik weet niet hoever de zee in moet lopen om een beetje te kunnen snorkelen of met de boot mee moet er zal toch vlakbij ook wel een visje te vinden zijn.
hoi sonja wij gaan van 10 -25 juli, je kan best sàvonds wel weg hoor even met het busje mee of taxi naar de oude stad of naar de nieuwe stad ( is redelijk groot en heel gezellig) je kan ook nog naar al leilla en nog wat? is ook wel gezellig. dus genoeg te doen in de avond uurtjes. wij gaan met 14 personen waaronder 6 kinderen en jullie?? wij zijn al aan het aftellen hoor. alvast een hele fijne vakantie
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?