zonnebrandcreme

• trea

:hallo

wij gaan in juni 10 dagen naar hurghada.

nu weet ik dat de zon daar erg sterk is dan in nederland

heeft iemand een advies wat voor zonnebrand creme in nodig hebt.:S

• joke

een met de hoogste/grootste bescherming !!!!!

en ook een goede zonnebril is geen overbodige luxe.

joke.

• Frans

Tja,

Heb je zelf een donkere huidskluir, heb je rood haar en een bleke huid, kinderen mee?

Waarom vraag je dit?

In Juni is de zon zeer krachtig, ik gebruik nooit iets.

Wordt het mij te heet in de zon dan heb ik een fles lauw bronwater bij me en lig in de schaduw.

Denk je ja ik ga naar de zon en wil bruin worden, ook in de schaduw wordt je bruin.

Dus zeg maar zo wat zijn je wensen, en met wie en hoe ga je?

Groet,

Frans.

• suzanne

Vichy heeft een hele goeie creme. Ook speciaal voor het gezicht. Vission is ook een hele goeie. Deze zijn allebei zonder parfum. Goed insmeren en als je in zee bent geweest douchenb en weer insmeren. Op het heetst van de dag de eerste paar dagen in de schaduw blijven. Veel plezier.

• froetie

Is dit geen vraag die je bij de drogist kan stellen? We kunnen niet beoordelen wat voor type huid je hebt.

• suzanne

heb je het tegen mij?

Ik stel geen vraag.

• Mike

Factor 30, waterproof. Zou ik denken.

Smeer deze in terwijl je lekker op je hotelkamer zit. Laat het goed intrekken, voordat je naar buiten gaat.

Behalve als je zonnebrand neemt die gelijk intrekt. Die kun je ter plekke opdoen.

Ik had niet het idee dat ik een hogere factor nodig had, dan dat ik in Nederland aan het water nodig had.

Mocht je gaan snorkelen, vergeet dan niet de achterkant van je benen van te voren goed in te smeren.

Deze liggen met snorkelen aan de oppervlakte en willen nog wel eens verbranden.

(Ik doe zelf meestal na een half uur/ uur een t-shirt aan, zodat mijn schouders niet verbranden).

Maar goed, dit ligt er allemaal aan hoe snel je wel of niet verbrand.