Hallo

Een aantal jaar heb ik een Egyptische vriend gehad uit Asyut. Ik ben zelf dan ook vaak in Asyut geweest en heb daar in de loop van de tijd wat spullen achtergelaten, meestal doordat ik geen plaats meer had in mijn bagage. Nu is de relatie intussen anderhalf jaar geleden verbroken maar nog altijd heb ik mijn spullen niet terug kunnen krijgen en dit vind ik heel vervelend. Sturen wil hij niet. Bovendien is het erg duur en de vraag is of het wel aankomt in Nederland. Zelf ben ik al een hele tijd niet in Egypte geweest, waardoor ik het niet zelf heb kunnen ophalen, dus ten einde raad probeer ik het op dit forum.

Asyut is geen toeristische plaats, maar toch wil ik vragen of iemand misschien in de buurt van Asyut is binnenkort of er om de een of andere reden moet zijn, of er woont en naar Nederland op vakantie gaat binnenkort, en dan mijn spullen voor mij wil ophalen en meenemen? Het gaat om een aantal boeken (3 a 4), stapeltje kleren en een (kleine) handgemaakte tas die ik zelf in Egypte gekocht heb. Het is niet van grote waarde, maar het is meer voor mezelf dat ik het kan afsluiten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Linda