fatale liefde

• joke

afgelopen zaterdag stond hier in de gelderlander een heel stuk over “fatale liefde”

op pagina 12 en 13 onder oplichting.

het gaat over de nederlandse Nour (Het Licht) die getrouwd was/is met een egyptische man.

het is echt de moeite waard om dat te lezen.

sinds augustus heeft ze een eigen website: bewareofbezness.com

joke.

• wessam

EEN GOEDE SITE

EN EINDELIJK IN HET NEDERLANDS NOG WEL OOK!!

HET WORDT TIJD DAT DE DAMES ER HEREN OP DE HOOGTE GESTELD WORDEN, VAN DE WERKWIJZE VAN DEZE HEREN

IK ZELF WAS ER OOK BIJNA INGETRAPT,MAAR OP TIJD INGEZIEN DAT MENEER EEN BEDRIEGER WAS EN ER MEERDERE DAMES OP NA HIELD OM HEM OM HEM TE ONDERHOUDEN

GELUKKIG KAN ER WEER NAAR HET LAND TOE ZONDER BANG VOOR HEM TE ZIJN !!!

IK WENS ALLE DAMES HET BESTE TOE DIT OVERKOMEN IS

KIJK OOK EENS PROGRAMMA VERMIST, VAN 24 DEC , GAAT OVER VROUWEN VAN WIE DE KINDEREN ZIJN ONTVOERD DOOR HUN VADER NAAR EGYPTE

ZEKER DE MOEITE WAARD OM TE KIJKEN

LAAT DEZE WEBSITE EEN WAARSCHUWING ZIJN VOOR DE DAMES.

BEZINT EER GE EEN RELATIE BEGINT MET EEN EGYPTENAAR!!!!!

• Henk (Safaga)

Hallo Joke,

Een interessant artikel, het zal je als vrouw maar overkomen.

Maar ook mannen kunnen zich verkijken in de reebruine ogen en de stralende witte tanden met bijbehorende charmante glimlach.

Zo staan er op het Hurghada prikbord reacties waar een paar mannen het opnemen voor een kelner die zij als hun “broertje” en/of “zoon” zien omdat een paar jonge meiden het gedrag van die man aan de kaak wilden stellen.

Indertijd haalde ik meewarig mijn schouders op over zulke onnozele reacties en was het ondertussen alweer vergeten.

Maar ik moest daar net weer aan denken omdat op die website staat te lezen:

“Ook toeristen met de beste bedoelingen die zich laten verleiden tot aanschaf van onroerend goed welke achteraf een dure koop blijken te zijn.”

Nu is het in het geval van de heren natuurlijk geen ‘liefde’ zoals die van Nour.

Maar ik weet dat minimaal één van beiden door zo'n figuur bedonderd is bij de aanschaf van onroerend goed.

En die is aantoonbaar nog steeds niet over de geestelijke en bijbehorende financiële klap heen.

Dus dames en heren, bezint eer ge begint.

Groet,

Henk

• Masria

Helaas zijn er zulke mannen (en vrouwen), maar laten we reeel blijven, gelukkig zijn er ook hele goede bij. Ik en mijn man zijn al 18 jaar samen en het gaat perfect. Gelukkig, ik heb ook anders gezien bij vrienden van ons.

• joke

dat er ook goede mannen en vrouwen zijn staat er ook bij in het verhaal wat Nour schreef voor de krant,

hier zijn ook mannen die hun vrouw mishandelen,

groeten vanuit een koud en nat holland, ook al schijnt hier nu de zon én 2 gr. boven nul,

joke.

• Henk (Safaga)

Dag Masria,

Natuurlijk zijn er (gelukkig) ook voorbeelden te noemen waar het wel goed gaat.

Maar dat is nu even het probleem, de slechte voorbeelden worden breed uitgemeten en daar waar het wel goed gaat, wordt bijna geen aandacht aangeschonken.

Zo is het inmiddels alweer ruim een jaar geleden dat er tijdens een tv-uitzending was van een Nederlandse vrouw die met haar Egyptische man een reisburo runt in Luxor.

Daar kwam ook duidelijk in voor dat zij in goede harmonie met hem en zijn familieleden omgaat.

De meeste problemen, denk ik, vloeien voort uit een kortstondige ontmoeting tijdens een vakantie.

En dat kan een ‘liefdekwestie’ zijn, maar ook een zakelijke zoals de aankoop van onroerend goed.

Mensen worden niet voor niets op dit prikbord, telkens weer gewaarschuwd om niet over een nacht ijs te gaan.

Maar blijkbaar zijn de verleidingen te groot.

Groet,

Henk

• Masria

Hoi Henk,

Ik snap het wel hoor, helaas heb je teveel slechte voorbeelden, en de goede worden daar ook voor aangekeken. Hoe vaak ik mezelf niet moet verdedigen als mensen weer eens iets gehoord hebben, dat is ook best vermoeiend hoor ;).

• Masria

Hoi Joke,

Ik bedoelde het goed hoor. Heb helaas vandichtbij meegemaakt een vriendin van me. Echt walgelijk andere woorden heb ik er niet voor.

Enne…groetjes terug uit het koude en natte Nederland ;). Ik ben ook Nederlandse (hadden jullie mss al door ;)), en woon ook nog in het koude Nederland ;)

• joke

masria,

dat je het goed bedoelde, was voor me duidelijk.

je hoeft je dus echt niet te verontschuldigen en te verdedigen zoals je henk schreef.

18 jaar bij elkaar zijn is niet niks !!!!!! er zijn erbij die t nog geen 2 jaar met elkaar volhouden, getrouwd of niet getrouwd……

je gaf aan dat het ook anders kan, wat ook Nour aangaf.

dat stuk in de krant ging over egyptische mannen, maar wat zij heeft meegemaakt had zich ook af kunnen spelen in andere landen.

en ik bedoelde dat er ook hier (nederlandse) mannen zijn die hun vrouw mishandelen en ook omgekeerd.

nog ellendiger vind ik het vandaag te moeten lezen dat er een meisje in turkije levend begraven is door haar vader en opa, omdat ze met jongens omging………….

hier heb ik geen woorden voor.

joke

• Masria

Hallo Joke,

Ik snap wat je bedoeld. En je heb tussen alle bevolkingsgroepen mannen/vrouwen die andere mishandelen helaas.

En ja het is echt te gek voor woorden dat meisje in Turkije, hoe bestaat hoe, kan iemand dat zijn eigen dochter aandoen? Het is echt onbegrijpelijk. Onze kinderen zijn alles voor ons..