welk geld neem je mee naar egypte/inenting

• froetie

@ frans, masria zegt volgens mij echt alleen maar haar ervaringen.

Ieder is vrij om te beslissen zich in te enten of niet. Ik verblijf ook bij mijn schoonfamilie in een dorp ver buiten de toeristensteden en ik heb mezelf wel in laten enten. Wel elk jaar (behalve het afgelopen jaar) ziek geweest dus een spuit zetten is ook géén garantie dat je niet ziek wordt….het zal de vloek van de farao wel zijn….tenminste dat wordt mij altijd verteld ;)

Anyway….goede reis en veel plezier in Egypte!

• Frans

Weet ik,

Maar vind het gewoon onverstandig om je niet te laten enten.

Doe je het niet voor jezelf doe het dan voor anderen die je mogelijk daarna gaat besmetten.

Mijn motto is gewoon, voorkomen is beter dan genezen.

Weet trouwens niet of het je hele leven werkt bij een herhaling, ik weet niet beter dan 15 jaar.

Misschien weet iemand het precies.

Jij ook een prettige vakantie als je weer heen gaat.

Frans.

• Mike

Het was eerst 15 jaar (voor Hep. A.) dat is een paar jaar geleden veranderd in levenslang.

Ook de medische inzichten veranderen telkens. Dus blijft altijd goed om navraag te doen.

Groetjes Linda.

• Cis

Natuurlijk is een spuit zetten geen garantie dat je niet ziek wordt; maar jij hebt het nu over de vloek van de farao (diarree e.d.) en dat heeft niks met de hepatitis A spuit te maken!! Ik mag toch aannemen dat je dat wel snapt??

Het advies om inentingen te halen wordt niet voor niks gegeven, dus ik snap echt niet dat er mensen zijn die het niet doen!! Ieder voor zich natuurlijk, maar veel mensen zien de risico's er niet van in en ook niet dat ze eenmaal weer thuis er ook anderen mee op kunnen zadelen!!

En voor het geld hoef je het niet te laten, vaak wordt het voor een groot gedeelte vergoedt en anders is ht nog niet veel extra op het bedrag van zo'n vakantie naar Egypte…

Groetjes Francis

• froetie

Gadverdamme, je mag geen grapjes meer maken in het leven ofzo??? Neem jij lekker het hele leven serieus Cis en laat mij gewoon ook in mn waarde!

• Cis

Zeg doe eens ff normaal froetie; ik geef gewoon mijn mening en als je een grapje wil maken, tuurlijk mag dat, maar maak dan een goeie grap!!!!

Mensen stellen een serieuze vraag, dus willen ook een serieus antwoord…

• froetie

wat jij wil cis, ik zal me anpassen aan jou humor…pfff:S

• Cis

Ik dank u zeer…

• Frans

Vreemd, had nog even gelachen om de geweldige moppen van froetie, Heeft de webmaster dat niet kunnen waarderen?

Is toch ook om te lachen dat er mensen grapjes maken om Hep.A.

Hopen op vele wijze opmerkingen van froetie dan maar.

Groet,

Frans.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.