filmpje overstroming

• agnes

Hallo,

Een kort filmpje van de overstroming.

Bij startpagina in het witte balkje zoekmachine typen/ ontbijtnieuws 19 januari/

Een kort verslag van Jan de Hoop en Femke Wolthuis.

groetjes Agnes.

zie ook foto's geplaats op startpagina prikbord Sharm el Sheik bij bericht ( bar weer ) van sharkbite.

• marjo58@chello.nl

ik kan de film en foto niet vinden

• agnes

Hallo Marjo.

Heb zowel de foto's als de film net nog gezien.

Het filmpje kan ik niet meer vinden bij startpagina maar wel bij uitzending gemist.

Typ bij google in/ rtl uitzending gemist/ de bovenste aanklikken/ op de volgende dinsdag aanklikken en zie je bij één van de vakjes onderaan staan RTL nieuws 07.00 uur, deze aanklikken, eerst reclame en dan het nieuws.

Voor de foto's ga je naar /sharmelsheik.startpagina.nl/prikbord.

Zie je iets naar beneden staan/ Bar weer/ vraag van Sharkbite.

Als je al deze antwoorden even één voor één aanklikt kom je vanzelf bij de foto's terecht.

Om de foto's te kunnen zien bij bericht van Sharkbite d.d. 20 jan staat / open image URL/ deze ff aanklikken.

Hoop dat het lukt.

Succes.

groetjes Agnes.

• marjo58@chello.nl

bedankt ik heb het gevonden,wij zijn met de kerdt een week geweest,van de zomer gaan we weer twee weken,we zijn al 8 keer geweest maar nooit zoiets meegemaakt,wel een sms gestuurd naar ons hotel maar ze vertelde dat er niets was.

wel dus

groet marjo

• agnes

Hallo Marjo,

Graag gedaan hoor.

Sta er zelf ook van te kijken dat dit kon gebeuren, verwacht je totaal niet.

Zijn zelf begin Januari naar Hurghada geweest en de hele week een strak blauwe lucht, zon en geen wolkje aan de lucht, en een temperatuur van 28 graden.

groetjes Agnes.

• roche_piersma@hotmail.com

heeft hurghada er ook last van gehad dan ?

• agnes

Hallo Roche,

Heb ook alleen maar de informatie gelezen die hier op de prikborden vermeld is.

Het filmpje op rtl 4 staat er geloof ik niet meer op, dit blijft er maar een aantal dagen op staan.

Wel kun je kijken op het prikbord van Hurghada bij de vraag “ONWEER” van Joke en op het prikbord van Sharm el Sheik bij de vraag “BAR WEER” van Sharkbite.

Hier staat wat informatie en foto's. Ook in Hurghada hebben ze wateroverlast gehad.

groetjes Agnes.