welk hotel in de buurt van vliegveld Cairo?

• baartmns

Aan het einde van onze vakantie overnachten we nog 1 nacht in Cairo. We komen rond 20 uur aan, en hebben de volgende ochtend om 10.45 onze retourvlucht. Wie heeft een goede tip voor een hotel? Ik zie wel wat hele luxe hotels vlakbij het vliegveld, maar we hebben liever wat eenvoudigers. Zijn die er? Of moeten we toch naar het centrum van Cairo gaan?

Alvast bedankt!

• harmhessels@yahoo.com

Hallo,

Kijk even op: vevere.com voor een hotelletje of bel 0107020567, je krijgt dan een betrouwbare taxidriver ( chaled) aan de telefoon die de weg weet. Hij spreekt redelijk Engels.

Harm Hessels

• suze

Hai,

Wanneer vlieg je vanaf Cairo? Wij zijn dringend op zoek naar vluchtbegeleiders, zie ook het topic wat ik heb aangemaakt

http://cairo.startpagina.nl/prikbord/12070586/vluchtbegeleiders-gezocht-voor-hondenkatten-vanaf-kreta#msg-12070586

Groetjes Susanne

• tinus04

hallo mijn naam is tinus en woon en werk all jaren in egypte ik moet jullie aan raden niet een locaal hotel te nemen ik denk dat het een nachtmerry word je kunt beter iets meer betalen en een comfortabele nacht verblijven de internationale hotels in de buurt van lucht haven zijn een stuk goedkoper vergeleken met europa ook het eten en drinken is vetrouwd omdat ze een standaard moeten naleven die internationaal is naar mij mening zou ik downtown gaan daar heb je ook internationale hotels en je zult the night sky beleven dit is iets ongelovelijks als ik voor mijn werk naar cairo moet verblijf ik in het ramses hilton ( met 34 verdiepeingen met een skyline over de helfd van cairo en als je aan de neil kant bent kun je zelf de piramiden zien } daar betaal je een kamerprijs die rond de 125 dollar ligt een ding moet je wel rekening houden het duurt zeker 45- 60 minuten voor je de luchthaven bereik ( in het spitsuur die duurd van 300pm tot 800 pm duurt de rit rond de 2 uur ) maar het is zeker een belevenis waard

veel plezier en genot

tinus

• monica

Probeer het eens bij Hapy City downtown.

Kosten $40 per nacht. Kamers schoon en eten is goed.

Tegenwoordig kan je op het vliegveld taxi's tegen vaste prijzen krijgen die je naar jouw hotel brengen.