nijlcruise

• greet

Beste mensen,

Wat is de ervaring met hutten op een “nijlcruiseboot”? Hebben ze een beetje redelijk formaat, dwz niet je kop stoten bij elke deur of zo?

Mijn man is bijna 2 m en ik vraag me ook af hoe de bedden zijn in de hutten.

Dank voor de info.

• snorkeltje

Hoi Greet,

Mijn moeder is in april geweest, samen met haar zus. ze hebben een kamer gevraagd op het bovendek,

onderin het schip waar ? voorin of achterin? kun je last hebben van de motoren.

Zij zijn op de Alexia Monte Carlo geweest geloof ik, en hebben het geweldig gehad, lees anders eerst even de referentie's op Vakantiereiswijzer. of op Zoover hebben wij ook gedaan en zo lazen we dat ook van die motoren.

Veel plezier alvast gewenst.

Groetjes Snorkeltje

• spontaan 60

de hutten zijn laag maar 2 m zou kunnen. vraag aan het reis buro de indeling van het schip .zorg wel dat je geen hut aangeboden krijgt in de buurt van de machine kamer dan heb je een groot probleem lawaai en stampen van de motors. zelf mee gemaakt. verder is een nijlcruise wel leuk . alleen vaar je van a naar b om dingen te bekijken . als je vaart zie je alleen maar water en de oevers met wat hutjes en rommel .

• mini

Hoi,

Wij hebben ook een Nile Cruise gemaakt en het was super.

Kijk eens bij Nile Travel ,hebben daar toen geboekt de boot was

de Monte Carlo en we hadden best wel een grote kamer.Wij vonden het juist mooi om zo langs de Nile te varen,met op de achtergrond de woestijn en langs de oever prachtige groene

stukken met palmbomen.

Groetjes Mini.

• wimde@wimdebruijne.nl

kijk eens op www.wimdebruijne.nl/egypte.hrm

voor ons reisverslag. we zijn tijdens de kerstvakantie 2 weken naar hurguada en luxor geweest via niletravel

groet wim