Dream Beach resort

• Rona

Hoi,

Wij hebben een vakantie geboekt volgend jaar voorjaar in het Dream Beach Resort in sharm el Sheik.

We hebben er erg veel zin in. Ja wie niet natuurlijk.

2 jaar geleden zijn we in Hurgarda geweestm, nu wilden we iets anders.

Heeft iemand nog leuke reacties op het hotel (of mindere mag ook natuurlijk, kunnen we er rekening mee houden :-))

Geboekt hebben we voor dit hotel naar aanleiding van bijna alle positieve rescensies die we gelezen hebben.

Maar tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Gr Rona

• astrid.064

Hai,

Wij zijn vorig jaar augustus in Dreams Beach geweest en een toffe vakantie gehad.

Iedere morgen stond strandbedje klaar. Ook al was het hoogseizoen was dat niet te merken aan het strand.

Erg vriendelijk personeel en busje vanuit hotel om naar centrum Na"ama Bay was erg goed geregeld mits je je maar op tijd smorgens inschrijf voor een bepaalde tijd ‘savonds. Anders was een taxi ook goed te doen. Prijs afspreken en plek waar hij je weer op komt halen. Daar kun je ook heerlijk eten en wat drinken. Zijn erg behulpzaam bij de receptie. Ook voor het langer boeken van de kamer op de dag van vertrek als je pas ’s avonds weggaat.

Waterflesjes uit je koelkast ‘s morgens meenemen en smiddags liggen er weer nieuwe in je koelkast. Pas op met de airco ’s nachts. Kun je behoorlijk ziek van worden.Ik zou zo weer gaan naar dit hotel maar we gaan dit jaar naar Makadi Bay.

Veel plezier daar.

Astrid

• xanscho

ik ga zaterdag de 30e januari erheen, over zes dagen dus.

• Rona

Ik wens je een hele fijne vakantie toe.

Geniet maar lekker en als je nog tips hebt als je thuis bent graag posten hier (tu)

Gr Rona

• Rona

Hebben jullie nog excursies gedaan.

Ik wil wel graag naar het Ras Mohammed en Tiran eiland. Maar ben aan de andere kant wel een beetje bang dat dit allebei zo'n beetje hetzelfde is.

Ik wil mooie foto's maken onder water. Speciaal een camera gekocht daarvoor.

Gr Rona

• xanscho

Rona, ik ga nog hoor. Overmorgen :)

• Sharm2004

Heel veel plezier, ik vind het een superhotel met een heel mooi huisrif….veeeel mooier snorkelen dan in Na'ama Bay (vorig jaar heb ik een meter boven een enorme manta gezwommen, iemand heeft er zelfs haaien gezien). Ik ga er 16 februari voor de vierde keer heen. Ik ben 1 keer in Hurgahda geweest, maar vind Sharm veel leuker. Ik vond Ras Mohamed mooier, dat zeggen de meeste Egyptenaren daar ook (het is een Nationaal Park). De excursie naar oa Blue Hole (erg mooi snorkelen daar) vond ik super (jaren geleden alweer, maar zou ik nog wel een keer willen doen). En excursies kun je beter bij plaatselijke bureautjes boeken (b.v. Sun ‘n Fun of San Marino, beide kun je vinden in Na’ama Bay), veel goedkoper en vaak (veel) kleinere groepen. Dit doe ik al jaren en bevalt heel goed. Als je de Sinai in wilt, Coloured Canyon of White Canyon, vond ze allebei erg mooi. En een avondje ‘Alf Leila Wa Leila’ (1001 nacht) is ook leuk en je zit er zo vanauit DB). Als jullie nog meer vragen hebben hoor ik wel. Ik ben al aan t aftellen…;-) Nog twee weekjes!

• Rona

Fijn je reactie te lezen.

Wij zijn ook al aan het aftellen, zeker door het pet weer en de kou hier.

We hebben inmiddels besloten om naar het Ras Mohammed te gaan voor een dag excursie en dan een 5 in 1 excursie. Daar zit dacht ik de blue hole ook bij in.

Wij willen boeken bij GEEN LINKSSSSSSSS

Wat betreft het visum, is het visum dat je van de reisorganisatie “aangesmeerd” krijgt het “grootte” visum?

Ik hoop dat jullie een leuke tijd hebben daar in het warme Sharm.

Gr Rona

• Rona

En ……. hoe hebben jullie het gehad????? Vertel………………vooral veel.

Gr Rona