paspoort geldigheid

• marianne1954

hallo allemaal…..

December vertrek ik naar cairo voor 3 weken…….mijn paspoort is geldig tot april 2010…..

Nu verteld iedereen iets anders over de geldigheid…..visadienst zegt 2 maanden na terugkomst en ambassade 6 maanden….

Heeft iemand ervaring met zijn paspoort dat nog 3 maanden geldig is bij thuiskomst?..mocht je gewoon egypte in zonder problemen?

Marianne

• Frans

Toeristen 3 maand na terugkeer, zakenlui 6 maand na terugkeer.

Heb het zelf begin van dit jaar gehad, de doane nier op schiphol wist het ook nieet waarna ik hem dit vertelde.

Hij heeft het uitgezocht en vertelde dat ik gelijk had.

Prettige vakantie.

• marianne1954

Dank je wel Frans…

Ik ga de gok maar niet wagen denk ik want vind het best een risico om misschien egypte niet in te komen……..

Jammer om al een nieuw paspoort te halen terwijl hij nog geldig is maar alles is tegenstrijdig…….egypte ambassade zegt 6 maanden als toerist en visadienst 2 maaanden…tja lastig…

Vroeg de douane op schiphol er naar bij jou?

Marianne

• nicky

ze meoten je tohc altijd gewoon binnen laten??

het gaat ergewoon om stel je beland in eht zieken huis en je paspoort is nog maar 1 maand ofzo geldig en je ligt er 4 maanden ofzo je weet het nooit…

dan ben je de pineut.. en dan kom je het land neit meer uit.

dus zeggen ze gewoon vooraf dat hij 3 of 6 maanden geldig moet zijn

gr nicky

• monica

Ik zit momenteel in egypte voor 2 weekjes. Mijn paspoort was geen 6 maanden meer geldig en ik heb geen problemen gehad. De geldigheid is volgens mij 2 maanden.

Dus je hoeft nog geen nieuw paspoort te halen.

Groetjes uit het lekker warme luxor

Monica

• misterharryluxor

hallo

bij het verlaten van egypte dient het paspoort nog 2 maanden geldig te zijn, zie website toeristiek/egypte

• Eric

Paspoort hoeft maar 2 maanden geldig te zijn. Waardeloos die diverse informaties op internet. Ik had hetzelfde probleem. Ik ben in september dit jaar naar Turkije geweest. Paspoort was na terugkeer nog 2½ maand geldig. Ik heb me gek gezocht op internet. Eindelijk gevonden dat het 2 maanden na terugkeer nog geldig moet zijn. In Turkije geen enkel probleem gehad.

Fijne vakantie met je huidige paspoort.

• marianne1954

Hoihoi Erik

Dank je wel voor je berichtje…

Heb de visadienst gebeld en het is dus 2 maanden…..wel fijn hoef ik nog geen nieuw paspoort te halen…..

ik ga zeker genieten 3 weken in Cairo bij mijn egyptische vriendenfamilie….

Marianne