hotel Alladdin.

• agnes

Hallo,

Wie is er recentelijk in dit hotel geweest en kan mij enige informatie geven hierover.

Lees goede en slechte recenties, maar ach dat ben ik wel gewend. Zijn al 5x in Egypte geweest en altijd prima bevallen ondanks de negatieve berichten.

Misschien gaan we in Januari, even de kou ontvluchten, heeeeerlijk.

alvast bedankt voor reacties,

Agnes.

• trudy

hoi Agnes

wij zijn in maart 3weken geweest ook in sept/zijn we daar weer geweest voor 2 weken

de volgende 3 weken staan ook al geboekt voor maart 2010 dus dat zeg genoeg toch

tenminste wij voelen ons daar echt heerlijk ……… ja al die recenties ieder is anders maar voor ons is het altyd toppie .

hoop dat jij het ook goed zal bevallen groetjes

• agnes

Hai Geertje.

Heb al vaker goede/slechte/ recenties gelezen maar voor ons was het ook altijd prima.

Het fijne van dit hotel vind ik dat je ook van de nevenstaande hotels gebruik mag maken.

Hebben al geboekt voor 4 jan, 8 dagen bij Thomas Cook ( Holland International ) All In voor € 758,00 totaal voor 2 pers, was zo'n mooie aanbieding, kon hem niet laten lopen. En dat jullie er 3x achter heen gaan zegt ook al genoeg.

Heb er zin in, even de kou ontvluchten hier.

Bedankt voor je reactie,

groetjes Agnes.

• agnes

Hai Geertje.

Zag een prive berichtje van je en zou het heel fijn vinden om nog wat informatie en foto's te mogen ontvangen van je.

Beetje algemene informatie over het hotel, zwembad, hoe is het strand, zijn er nog uitgaansmogelijkheden, winkeltjes, terrasjes, waar je sávonds even heen kan wandelen. Alleen het over en weer lopen van het ene hotel naar het andere lijkt me al leuk. Hebben jullie daar veel gebruik van gemaakt.

Heb geprobeerd via prive/bericht je dit toe te zenden maar weet niet goed hoe dit werkt, lukt dus niet.

Kijk uit naar je verhaal en foto's.

Zet hier wel mijn emailadres waar je het naar toe kunt sturen, nogmaals heel erg bedankt.

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

aggieweijers@hotmail.com.