goedkoop naar Egypte

• petra

Hallo ,

Wij (6 volwassenen en 5 kids) willen in de meivakantie een week naar Egypte , ik schrok nogal van de prijzen voor een all inclusive .

Welke organisatie/reisburo is het voordeligst in prijs?

Ik hoop iets te horen.

Groet ,

Petra

• agnes

Hallo,

Zou eens bij DREIZEN informeren. Hier gaan ze alle reisaanbieders vergelijken wie de voordeligste aanbieding heeft voor jou reis.

En in Mei is het al behoorlijk warm hoor, maar er staat altijd een lekker windje.

Veel succes met je zoektocht.

groetjes Agnes.

• M

Hoi Petra

Toevallig, ik ben ook al een tijdje op zoek naar iets goedkoops voor egypte. Kijk eens bij vakantiestunt.nl. Daar heb je ‘bingo’ acties. Je kunt bijv. voor 300 euro met kerst daar al op het strand liggen. Dan moet het in mei ook niet duur zijn!

• agnes

Hai Petra,

Weet je ook dat je wanneer je een Bingoreis boekt je van tevoren niet weet in welk/waar/ hotel je terecht komt. Je loopt ( kans ) dat je ergens heel achteraf in een hotel komt waar niks te beleven valt buiten het hotel. Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn maar die kans bestaat wel degelijk. En als je dan maar 1 weekje gaat, ach, daar kom je ook wel weer doorheen maar je zult maar 2 weken daar zitten, dan zou ik toch wel baaaaaalen hoor.

groetjes Agnes.

• lezeres

Hallo Petra

Zo, dat kost nogal wat met zoveel personen.. Had zin om eens te kijken hoeveel zoiets koste en ging op onderzoek uit;) Ben benieuwd of je het interessant vind en waar je nu uiteindelijk hebt geboekt. Groet een lezeres

De Meivakantie schoolvakantie voor alle regio's en alle onderwijstype valt in 2010 op : 30 april 2010 tot en met 9 mei 2010.

Omschrijving

Het Bay View Hotel is een knus en gezellig familiehotel in het zuiden van Na'ama Bay. Dit driesterrenhotel ligt nabij het centrum van Sharm el Sheikh, waar u vele restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden vindt; kortom een ideale ligging! Het strand van de Rode Zee bevindt zich op korte loopafstand.

REISINFORMATIE

Reis

Bay View Hotel, in Egypte

Verzorging: half pension (Slapen, ontbijt, geen lunch, wel avondeten)

Reisduur: 8 dagen

Heenreis: 30 April 2010

Terugkomst: 7 Mei 2010

Vanaf: Amsterdam

Deze reis is op aanvraag, Vluchttijden nog niet bekend!

Reizigers

Volwassenen: 6

Kinderen t/m 11: 5

Kinderen t/m 1: 0

KAMERS

Sharm El Sheikh (plaatsnaam)

Kamerindeling: 3 x 3 pers. Kamer

PRIJSBEREKENING

9 x Volwassene(n) à € 649 € 5.841,00

2 x Kind(eren) t/m 11 jaar à € 454 € 908,60

11 x Visumkosten à € 24 € 264,00

1 x Calamiteitenfonds € 2,50

——————————————————————————–

Totaal € 7.016,10

Kinderkortingen: let op de juiste kamerindeling!

• snorkeltje

Heb ook even gekeken, zag verschillende,deze leuk me leuk voor de kids. en beoordeling is goed.

5* Jungle Park Resort ,Hurghada all-in, Zoover beoordeling 9 ,Nieuw Aqua-park ziet er geweldig uit.

Mei-vakantie 2010, 6 volw. en zelf 6 kids: 8dagen 5300,- euro

10dagen 6240,- euro

11dagen 6582,- euro

Hier komen nog wel de visums bij, als kinderen bij in het paspoort staan ingeschreven bij ouders hebben ze geen visum nodig.

Wij hebben hier zelf ook geboekt voor mei 2010, maar al wel vorige maand.

Wil je meer weten mail me maar even ,onder prive-bericht versturen.

Groetjes Snorkeltje

• jessica

Google eens vliegvakanties duitsland of poot reizen, ik adviseer je jungle park resort, wij 2 volwassenen, 2 kinderen, 2 weken betaalde voor ons allen 2054 euro.

Succes ermee

• Sandra

Ik weet niet zoveel van all-inclusives, maar heb wel met het boeken van een vlucht gemerkt dat 30 april 2010 een erg dure dag is om te vliegen. Een dag later vliegen scheelt ons 150 euro pp (en we hebben een veel geschikter reisschema).

• Petr°

Ik zou kijken naar een touroperator uit een land waar de meivakantie niet op dezelfde tijd is als dat van jullie…misschien Duitsland of België?

• joke

Hoi Harm,

als iemand nog wat van je wil weten over je bericht hierboven via een mail, zul je je toch eerst moeten registreren op deze pagina.

je krijgt dan een streepje onder je naam, en op de rode balk komt dan “privé reageren” te staan. X(

joke.