Hallo ,
Wij (6 volwassenen en 5 kids) willen in de meivakantie een week naar Egypte , ik schrok nogal van de prijzen voor een all inclusive .
Welke organisatie/reisburo is het voordeligst in prijs?
Ik hoop iets te horen.
Groet ,
Petra
Hai Petra,
Weet je ook dat je wanneer je een Bingoreis boekt je van tevoren niet weet in welk/waar/ hotel je terecht komt. Je loopt ( kans ) dat je ergens heel achteraf in een hotel komt waar niks te beleven valt buiten het hotel. Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn maar die kans bestaat wel degelijk. En als je dan maar 1 weekje gaat, ach, daar kom je ook wel weer doorheen maar je zult maar 2 weken daar zitten, dan zou ik toch wel baaaaaalen hoor.
groetjes Agnes.
Hallo Petra
Zo, dat kost nogal wat met zoveel personen.. Had zin om eens te kijken hoeveel zoiets koste en ging op onderzoek uit;) Ben benieuwd of je het interessant vind en waar je nu uiteindelijk hebt geboekt. Groet een lezeres
De Meivakantie schoolvakantie voor alle regio's en alle onderwijstype valt in 2010 op : 30 april 2010 tot en met 9 mei 2010.
Omschrijving
Het Bay View Hotel is een knus en gezellig familiehotel in het zuiden van Na'ama Bay. Dit driesterrenhotel ligt nabij het centrum van Sharm el Sheikh, waar u vele restaurants, winkels en uitgaansgelegenheden vindt; kortom een ideale ligging! Het strand van de Rode Zee bevindt zich op korte loopafstand.
REISINFORMATIE
Reis
Bay View Hotel, in Egypte
Verzorging: half pension (Slapen, ontbijt, geen lunch, wel avondeten)
Reisduur: 8 dagen
Heenreis: 30 April 2010
Terugkomst: 7 Mei 2010
Vanaf: Amsterdam
Deze reis is op aanvraag, Vluchttijden nog niet bekend!
Reizigers
Volwassenen: 6
Kinderen t/m 11: 5
Kinderen t/m 1: 0
KAMERS
Sharm El Sheikh (plaatsnaam)
Kamerindeling: 3 x 3 pers. Kamer
PRIJSBEREKENING
9 x Volwassene(n) à € 649 € 5.841,00
2 x Kind(eren) t/m 11 jaar à € 454 € 908,60
11 x Visumkosten à € 24 € 264,00
1 x Calamiteitenfonds € 2,50
——————————————————————————–
Totaal € 7.016,10
Kinderkortingen: let op de juiste kamerindeling!
Heb ook even gekeken, zag verschillende,deze leuk me leuk voor de kids. en beoordeling is goed.
5* Jungle Park Resort ,Hurghada all-in, Zoover beoordeling 9 ,Nieuw Aqua-park ziet er geweldig uit.
Mei-vakantie 2010, 6 volw. en zelf 6 kids: 8dagen 5300,- euro
10dagen 6240,- euro
11dagen 6582,- euro
Hier komen nog wel de visums bij, als kinderen bij in het paspoort staan ingeschreven bij ouders hebben ze geen visum nodig.
Wij hebben hier zelf ook geboekt voor mei 2010, maar al wel vorige maand.
Wil je meer weten mail me maar even ,onder prive-bericht versturen.
Groetjes Snorkeltje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?