Hotels Marsa Alam

• ngerende

Wij willen ook, half mei, naar Marsa Alam voor een weekje. We hebben een aantal hotels op het oog, waaronder Three corners en Sol y mar dar el medina of Brakay bay of een van de iberotels. We, een stel, gaan samen met onze dochter van 3 jaar. Is er in deze hotels ook wat vertier (kinderbad, speeltoestellen etc.) voor een kind van 3 jaar?

• Corry

Dit is een fantastisch hotel, ook voor kinderen . Je hebt er nl. strand en water.

Een kinderbad en een jacuzzi, waar ook veel kinderen in gaan.

Verder een fantastisch animatieteam die ook met de kinderen bezig zijn. Het huisrif is fantastisch en in dit hotel hoef je niet bang te zijn

dat je ziek wordt. Zelfs elke dag bij de lunch echte belgisch frietjes met mayonaise.

Wij gaan volgend jaar beslist terug naar dit hotel, en we hebben er al heel wat gezien in Egypte, maar dit is het eerste hotel wat een tweede bezoek meer dan waard is.

• Corry

Nog even dit, kijk ook eens op Zoover bij The Three Corners Fayrouz. Hier staat ook altijd veel op.

• ngerende

Corry, je hebt het in deze reactie dus over THree corners Fayrouz of over andere hotels die ik noem?

• Corry

Ja, dit gaat over The Three Corners Fayrouz, het is echt geweldig, zie ook de reactie van de fam. met kleine kinderen, op Zoover vakantiebeoordelingen.

En voor snorkelaars, wat mijn favoriete bezigheid is, ik heb daar voor het rif met de zeekoe gezwommen, dit is een geweldige ervaring.

Ook de belgische host Simon is uiterst vriendelijk en behulpzaam vor iedereen.

Corry.

• josschie

nog drie weekjes en wij ziten er ook

• elisabeth

Hallo Corry,

Met plezier heb de reacties gelezen betreffende dit hotel, ook wij hebben inmiddels onze keus gemaakt en voor dit hotel gekozen.

Heb jij nog een suggestie waar wij dit hotel het beste kunnen boeken? (wij gaan in September). Ik heb ook bij een van de aanbieders gelezen dat er verschillende kamer typen zijn. Weet jij waar het verschil in zit?

Bvd

Elly

• Corry

Hallo Elly,

Volgens mij zijn de kamers allemaal hetzelfde, wel kan het zijn dat een familiekamer een verbindingsdeur heeft.

Wij hebben bij Neckermann geboekt maar wel via het reisbureau.

Hier kwam Neckermann als goedkoopste uit de bus, en niet elke operator heeft dit hotel in het pakket.

De host in dit hotel is van Neckermann België maar hij is er ook voor de Nederlanders, en hij maakt geen verschil tussen beiden.

Een geweldige kerel.

Als je gaat 3 weken van te voren een mail nar het hotel sturen en aangeven welke kamer je wilt, ligging ed.dan wordt er met je wensen rekening gehouden.

Kijk ook eens op de website van The Three Corners Fayrouz, hier staat ook een plattegrond op van het resort.

Succes bij het boeken.

Corry

• josschie

wij hebben via d-reizen geboekt.

hoe lang ga je?

ik zou even op internet surfen en de prijzen verglijken

zag dat tjingo hem ook heeft .

• Klaas

Wij vertrekken begin maart naar Marsa Alam,we verblijven in het tulip hotel heeft iemand hier ervaring mee?