Hotels Marsa Alam

• Corry

Wij willen in november 2 weken naar Marsa Alam, de hotels Three Corners Farouz en Sol Y Mar Dar el Madina lijken mij wel iets.

Wij zoeken direct aan het strand en een heel mooi huisrif, ik ben nl. helemaal weg van snorkelen.

Is er iemand bekend met 1 van deze hotels, graag jullie reactie.

Corry

• totori

k zou zeggen kies maar voor de three corners

heel goed hotel lekker eten vriendelijke bediening

en een heel mooi huisrif

een aanrader

• Corry

Bedankt, ik heb inmiddels ook wat verder gekeken en dit kwam inderdaad als beste uit de bus.

Ben jij hier zelf weleens geweest en heb je eventueel nog tips.

Corry

• Nancy

Hallo Corry!

wij zijn net een paar dagen terug uit Marsa Alam.

Wij hebben in Brayka Bay gezeten.

Geweldig goed hotel! Heel mooi, netjes, schoon. Goed eten en enorm vriendelijk personeel.

Maar het belangrijkste: als je gaat om te snorkelen, moet je daar echt zijn.

Het huisrif van Brayka Bay is echt het mooiste van de Rode Zee. Velen zullen dat met mij eens zijn!

Zorg alleen dat je alles bij je hebt wat je nodig hebt, want in Marsa Alam is niks te krijgen. Tenzij je in het hotel in de winkeltjes iets wilt kopen, dan word je enorm opgelicht! Prijzen die 4-5 keer hoger liggen dan in de stad (bv. Al Quasir).

Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt, waar je ook heen gaat!

• josschie

hoi

nou ben al zes keer in hurghada geweest en heb het wel gezien.

we hebben nu onze zinnen gezet op marsa alam en wel het Three Corners Farouz hotel

wij willen eind februari gaan .

heeft iemand ervaring

• Corry

Wij hebben voor 17 november The Three Corners Farouz geboekt, hotel kreeg op Zoover ook goede recensies.

We hadden al geboekt voor ik het bericht van Brayka Bay zag, misschien iets voor volgend jaar.

Weet iemand of bij de Three Corners alles erg ver uit elkaar ligt bv. van je kamer naar het strand of restaurant.

Corry

• josschie

ha corry

we hebben vandaag geboekt voor 31 januari (three corners fahrouz)

Heb gelezen dat je in november gaat.

misschien zou je na je reis ons kunnen vertellen hoe het was.

alvast een fijne vakantie gewenst.

• wesselien

hallo wij gaan 31 jan 20010 er naar toe graag hoor ik van jullie hoe het was alvast heel veel plezier en een fijne vakantie en mooie snorkeluren groetjes wesselien

• Corry

Hallo Wesselien en Josschie,

Wij zijn net een weekje terug uit The Three Corners Fayrouz. Een geweldig hotel met een fantastisch huisrif.

Er is ook een binnenbaai voor de iets minder geoefende snorkelaar, en dit is ook leuk als de rode vlag uit is, omdat je dan niet aan

het buitenste rif mag snorkelen ivm te sterke stroming.

Ik heb zelfs met een zeekoe gezwommen, op een dag dat het heel stil op het water was en wat later in de middag toen er verder

bijna geen personen meer in het water waren. Dit was een geweldige ervaring, ook omdat men dacht dat de zeekoe weg of dood was.

Het hotel is ook fantastisch, mail ongeveer 2 á 3 weken van te voren wat voor kamer je wil hebben en ze doen dan werkelijk hun best.

Wij gaaan volgend jaar zeker terug.

Fijne vakantie voor jullie. Het is in januari in de avond wel frisser, dus neem een vestje mee.

Corry

• josschie

hoi corry bedankt hoor

nou het beloofd dus veel goeds.

kan bijna niet wachten om er heen te gaan en onze mooi gekleurde vissen weer te zien.

maar ja nog een week of 6 en dan gaan we