t-shirt

• yvonne van golde

goede avond allemaal.

ik kreeg het advies om mijn vraag hier te stellen en dat doe ik dan ook maar.

Ik heb een dochter (14) die helemaal Egypte gek is, en die dan ook al jaren van haar zakgeld allerlei boeken over haar droom land koopt. Ook heeft ze mij al zo gek gekregen dat ik een Egyptische quilt voor haar heb gemaakt.

Nu is haar grootste wens een T-Shirt uit Egypte met de naam van een stad of een ander herkennings plaatje er op.

Zijn er hier mensen die zo'n t-shirt ooit van vakantie mee hebben gebracht en het hier in Nederland dus eigenlijk toch niet dragen,

Zouden jullie haar erg blij willen maken.

alvast bedankt.

groetjes yvonne

• mohamed

Hoi Yvonne

dat is mooi dat is zijn dochter gek op alles wat Egyptisch is ik heb geen T-shirt maar ik beloof dat ik een meenemen van luxor ik op ga vakantie 23-7 en ik neem een voor haar beloof is beloof

maar ik heb een tas ik hop dat jullie niet weg wonen

groetjes

mohamed

• yvonne van golde

hallo Mohamed.

wij wonen in de buurt van Middelburg en Vlissingen in zeeland. Maar komen best vaak in andere delen van Nederland dus dat komt vast wel goed. mijn dochter heeft best een grote maat dus als je het shirt in maat L of nog liever in XL mee zou kunnen nemen zou helemaal te gek zijn.

groetjes Yvonne

• Kameleon

Wij gaan eind augustus en komen 7 september weer terug. Wij nemen er eentje voor haar mee van Hurghada. Ps wonen in Oostburg, dus is geen wereldreis haha

• yvonne van golde

Wat zal ze dat geweldig vinden

alvast bedankt

groetjes yvonne

• mohamed

Hoi Yvonne

ik ben weer in Nederlands vakantie was heel mooi en ik heb de t.shirt mee

kijk maar als je ben aan de buurt van landgraaf of meld aan waar kan je hem halen

groetjes mohaned

more.gad@hotmail.com

• yvonne van golde

Hallo Mohamed.

geweldig, de komende weken zit er even geen auto rit voor mij in,omdatik net uit het ziekenhuisben en het gevoel heb dat alles bont en blauw is. zelfs op mijn aangepaste stoel zitten is al een straf.. toch wil ik met een vriendin proberen begin oktober naar beek te gaan.

Vrijdag komr mijn dochter terug van haar logeer partij in katwijk en misschien heeft zij nog wel een ander idee.

van mij alvast reuze bedankt

groetjes Yvonne

• marianne

hallo yvonne

ik ga in september naar vrienden in cairo…..

is een shirt daarvandaan ook goed ?

marianne

• Kameleon

Je t-shirt uit Hurghada kan je ophalen in vlissingen. Bij Blitzz in de Scherminkelstraat. Bel ze heel even van te voren om af te spreken !!!! telefoonnummer kan je via google.nl vinden. Groetjes Coby

• yvonne van golde

Hallo Marianne,

ik hoop voor mijn dochter dat je nog op vakantie gaat en dan graag een shirt voor haar mee wil brengen. als je al weg bent hebben we door ziekte gewoon pech.

groetjes yvonne