reisburo betaalbaar

• nancy mama van 2

wij willen met 2 volwassen en 2 kinderen naar egypte gaan.

maar kunnen jullie me een reisburo en of leuk plaatsje adviseren.

gr.nance

• advantil

Wij zijn zelf ( toen we nog niet in Egypte woonde) vaak met Isropa en Niletravel gegaan. Maar ik denk dat D reizen ook aan te bevelen is. Maar vaak op internet kijken leverd ook goede aanbiedingen op!

Een leuk plaatsje is afhankelijk van waar je interesse naar uitgaat.

Hou je van zee en strand dan zou ik Hurghada of Sharm a Sheik adviseren. Hou je van cultuur dan zou ik voor Luxor gaan.

De beste manier om Egypte te leren kennen is met een nijlcruise met aansluitend een strandvakantie maar dat word al direct prijzig met 4 personen.

Zelf wonen we in Luxor dus als je daar meer informatie over wilt….

gr. Inge

• agnes

Hai Nancy.

Weet niet hoe oud je kinderen zijn maar er staat op het prikbord van Hurghada een vraag dat gaat over Jungle Aqua Park.

Moet je maar eens lezen.

Zeker voor de kids, hebben een heleboel glijbanen, en als die zich vermaken hebben de ouders het ook naar de zin, toch.

Geloof niet dat het aan het strand ligt.

Heb ook nog even gekeken in Sharm el Sheik.

Hotel Park Inn en hotel Aqua Blue Sharm hebben ook veel glijbanen.

Daarbij kun je sávonds gezellig een terrasje nemen in Naamy Bay, heel gezellig. Veel winkels en restaurantjes. Altijd gezellig druk voor als je er sávonds even gezellig uit wilt.

Arke heeft deze reizen ook.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• pierre

d reizen hebben heel goede aanbiedingen naar egypte vliegen met tomas cook vanuit brussel grts