Veranderde website?

• Jan

Hallo.

Sinds een paar dagen komt (bij mij althans) deze website in een iets andere lay-out op het scherm te staan dan voorheen. Probleem daarbij is dat voorheen de nieuwe, ongelezen berichten in het rood op het scherm kwamen, en nu niet meer, zodat het tamelijk onduidelijk is wat er aan nieuwe reacties is bij gekomen, en wat niet. Kun je dat ergens instellen of zo?

Groet, Jan.

• Henk (Safaga)

Dag Jan,

Dat is bij iedereen zo.

Bovenaan de startpagina staat de optie ‘uitklappen’

Ook zou je nog even kunnen kijken bij “mijn profiel”, daar kun je ook van alles instellen.

Ik zie bij mij in ieder geval wel welke berichten ik gelezen heb of niet.

Henk

• JvdB

Hallo Henk.

Bedankt voor de tip.

Ik heb mezelf eerst opnieuw in moeten loggen, en nu werkt alles weer als voorheen.

Groetjes,

Jovannie.

• gipsy

Helaas werkt bij mij niet alles als voorheen en ik vrees dat dat ook niet zal gaan gebeuren.

Deze nieuwe opzet is echt vreselijk onoverzichtelijk. Niet iedere verandering is een vooruitgang, dat is hier duidelijk.

• Henk (Safaga)

Dag Gipsy,

Zo te zien heb je je niet opnieuw geregistreerd.

Ik zou zeggen doe dat eerst eens en stel in “mijn profiel”de door jouw gewenste instellingen in en dan zul je, er net als ik, achter komen dat jouw stelling niet klopt.

Henk

• Jan

Verdraaid, nu staat er weer in rode lettertjes “nieuw” achter de berichten die ik nog niet heb gelezen. Alleen, ik weet niet precies wát ik nu anders ingesteld heb, gewoon wat geprobeerd, maar goed; het werkt weer.

Groet, Jan.