hallo allemaal..
wij gaan in juli 2 weken voor het eerst naar egypte..spannend..ja zeker wel..wie is weleens in regency plaza geweest..
groetjes gaby
haha..wat grappig zeg!! ik tikte voor de grap regencyplaza op google in ,en toen kwam ik hier terecht! Ik ga samen met mijn vriendin ook in Juli 11 dagen naar egypte ,en toevallig ook the regencyplaza!!
Wij gaan er nu voor de 2e keer heen ,en ik zal je zeggen : het is een tophotel! personeel is aardig en gastvrij ,enig klein minpuntje is dat er misschien erg veel russen verblijven, maar daar heb ik me tijdens de eerste vakantie niet echt aan lopen storen eigenlijk.verder is er genoeg te doen op het resort zelf ,ik zelf heb me prima kunnen vermaken met lekker zonnen,beach volleybal,voetbal,waterpolo en andere activiteiten die ze daar organiseren.De kamers zijn prima in orde ,die
worden elke dag schoongemaakt.Verder is het eten ook prima ( na een tijdje begint het wel wat eentonig te worden) maar al met al is er toch genoeg keuze ,smiddags lunchen aan het strand is ook heel leuk! lekker aan de hotdog met fransefrietjes bijvoorbeeld .Maaarr er is meer dan het resort natuurlijk! ik weet niet of Julie ook van plan zijn uitstapjes te gaan maken?.Wanneer in Juli gaan julie er heen? wij van 7tm17.wellicht zien we elkaar nog wel!.
groetjes Cyrille
hai cyrille..
goh wat leuk..door jou verhalen heb ik er nu helemaal zin in hoor…wij gaan 11 juli tot 25 juli..dus wij gaan elkaar zeker zien..-D
1ste week willen wij rustig doen, tweede week komen vrienden ook naar egypte, zitten alleen in een ander hotel..helaas..we wisten het te laat van elkaar..
goh wat heerlijk..hotdog met franse frietjes haha mijn dochter is nu helemaal blij…
goh ben echt super blij met dit bericht..het is voor ons de eerste keer, we gingen altijd naar spanje..maar een keer wat anders is natuurlijk ook super..
nou cyrille misschien spreek ik je nog…
groetjes van deborah…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?