Ik las jullie reacties en wat ik al dacht is dus zo. Deze site is helemaal geen forum over Egypte maar gewoon een vakantieverhalenuitwisseling. Immers een echt forum heeft ook interesse in Egypte zelf, in het volk en historie enz, maar daar gaat het nooit over. Ik wilde gewoon over andere dingen praten dan waar je goed kunt snorkelen aan zee. Over de reactie van frank, ik koester heus niet de illusie dat we met praten over egypte en de andere landen daar, de moeilijkheden daar kunnen oplossen. Ik had gewoon wat willen praten over deze landen omdat ik dacht dat mensen op egypte.nl in dat land interesse hadden. Dus niet maar dat is mijn fout. Ik zal geen ericht meer plaatsen dus gaan jullie maar fijn verder praten over jullie vakanties. 1 tip voor jullie, ik weet iets waar jullie wel over kunnen discussieren, precies iets voor jullie en voor jullie interesse in Egypte en precies in jullie lijn. Namelijk welk hotel in Egypte is het meest luxe. Precies in jullie lijn en interesses nietwaar?