reactie

• achaemenide

Ik wacht op reactie op mijn laatste mail of kunnen jullie daar niets tegen zeggen.

• angel

Ik dit een schreeuw om aandacht.

• Frank Slegers 1976

Iemand die met teveel vrije tijd zit en graag andere mensen wil vermoeien met discussies die door de hoogste machten van deze wereld al decennia niet opgelost kun worden waarvan hij of zij blijkbaar verwacht dat wij die hier op het Egypteforum even met elkaar op gaan lossen. Als men daar hier geen interesse in toont dan krijgt men het stempel oppervlakkige toerist.

Mijn beroep was tot een half jaar geleden geschiedenis en de geschiedenis van oorlogsvoering. Maar in dit geval blijf ik graag de oppervlakkige toerist omdat ik om hele andere redenen dan het Midden-Oosten probleem geïnteresseerd ben in Egypte. Het is een schitterend land met een indrukwekkende historie en een soms bizar heden.

Het Egypteforum is niet de plek om uitvoering te discussiëren over het Midden-Oosten probleem naar mijn mening. Als je dat graag wil volhouden, vraag startpagina dan je een eigen startpagina genaamd: oeverlozediscussieoverhetmidden-oostenprobleemmetintelligentemenseninplaatsvandommeoppervlakkigetoeristen.startpagina.nl

voor je te openen. Dan heb je je eigen vierkante millimeter cyberspace die je kunt vullen met jouw uitgebreide kennis en visie over……Egypte.

Groeten,

Een domme en oppervlakkige toerist

• Frans

Nou als deze reactie niet sterk genoeg is dan weet ik het ook niet meer.

Groet,

Frans.

• Frank Slegers 1976

Tja, Frans, het is wel redelijk direct haha. Misschien niet de meest vriendelijke reactie maar ik krijg ernstige kriebels bij iemands motieven wanneer hetzelfde onderwerp drie keer in een nieuw topic wordt aangehaald binnen één week.

• Frans

Helemaal mee eens Frank.

• paauwla

Gelijk heb je