geldigheid paspoort

• mavis

Over anderhalve week vertrek ik naar Egypte. Nu schijnen de regels voor geldigheid van paspoort na terugkomst te zijn verandert. Kan iemand mij vertellen of dit nu 2 maanden is, of nog steeds 6 maanden! Reisburo zegt 2 mnd, diverse sites geven ook 2 maanden aan, maar ook weer 6 maanden. Beetje verwarrend dus. Ambassade krijg ik niet te pakken. Paspoort verloopt namelijk in oktober en wil geen risico's nemen.. Graag hoor ik snel van iemand iets. Dank je wel.

• Miriam Kok

Hai Mavis,

Het is sinds een tijdje inderdaad nog maar 2 maanden. Ik weet het echt zeker want we werken met verschillende reisorganisaties en ik zie dus heel wat mensen erin en eruit gaan.

Ik wens je een hele fijne - en vooral ontspannen - vakantie!

Groet uti Luxor,

Miriam

• mavis

Hoi Miriam,

Thanks voor je snelle reactie! Ik (en een vriendin) zullen heerlijk gaan genieten daar!

Groetjes,

Mavis

• Frans

Even wat toevoegen.

Die 6 maand is bij mijn weten voor zakenlui.

Groet,

Frans.

• suzanne

Zorg wel dat je paspoort geldig is. Ga niet met een ID kaart naar Egypte. Wij hadden vertraging met de terug reis. Er waren mensen met een ID kaart naar Egypte gekomen en gingen met hetzelfde vliegtuig weer terug. Heel sneu allemaal.

Ze zijn heel streng wat betrefd je papieren.

Iedereen die nog gaat een hele fijne vakantie

Suzanne

• dieks

Moet je paspoort nog langer geldig zijn na terugkeer uit het land? Ik kom 16 juli terug mijn paspoort is geldig tot november is dit oke? wie weet het? graag hoor ik dit van je.