nieuw restaurant

• JokeW (Bombay)

Na de verkoop van ons cafe en een poosje nietsdoen zijn wij toch weer gaan kijken voor een nieuwe zaak.

Rentenieren blijkt niets voor ons te zijn, uitrusten af en toe wel.

Aldus, na een voorbereiding van een aantal maanden, hebben wij,

Joke en Stanley vanaf gisteren 1 mei ons nieuwe cafe/restaurant. “BOMBAY” .

Dit is reeds een bekend en goedlopend restaurant in Sekalla, Hurghada, waar vele nationaliteiten komen. we hebben de Indiase keuken, Europese keuken en natuurlijk een hollandse kaart. daarnaast gaan we de cafe-functie uitbreiden met een divers night, lady's night en karaoke night.

iedereen is welkom.

ps.

we hebben reeds 12 personeelsleden, maar zijn open van 12.00u tot 03.00 en ik zoek nog 1 cashier, 2 obers, een kok en een europese bardame. weet je iemand, mail me dan even privé

bedankt

groetjes

JokeW

• MargoBr

Ik heb een bar aan het strand hier vlakbij Beverwijk. Deze gaat op korte termijn over naar mijn zoon, daar ik plannen heb mijzelf definitief te vestigen in Egypte, een land waar ik al vaak en langdurig verblijf, en ben precies opzoek naar wat u omschrijft in hurgada.

Wellicht kunt u met mij contact opnemen, via mijn email: margo_broekhuizen@hotmail.com, zodat ik eea nader mondeling kan toelichten?

Margo

• Marion

Hallo joke

De Neef van mijn mijn man is op zoek naar een baan in de toeristiche sector. Hij heeft al eerde in Sharm gewerkt in een cafe. Zou je mij wat mee info willen sturen zodat hij contact met jou kan opnemen.

Vriendelijke groet

Marion