pennen kun je inderdaad daar ook kopen, maar op de een of andere manier zijn de pennen uit t “buitenland” behoorlijk favoriet.
wij nemen/liever gezegt slepen al n paar jaar er behoorlijk wat mee, dit jaar rond de 80, en kan je vertellen dat ik ze zo kwijt was, mocht blij zijn dat ik mijn eigen pennen veilig kon stellen. (zijn nu al aan t kopen voor volgend jaar)
alleen al aan de koks en bedienend personeel in de eetzaal zijn we er zo'n 40 kwijt, we geven die dan meestal aan de chef kok en die deelt ze dan wel verder uit, zo krijgt degene die de piepers schilt er net zo goed een als de afwasjongen, want die zie je niet, je mocht er eens één vergeten…., (dan komen ze er wel om vragen)
obers zijn gek op een pen die ze aan hun broekriem kunnen doen….
als ze weten dat je ze bij je hebt, is t verhaaltje zo verder.
de tuinman die me elke dag bloemen kwam brengen krijgt er net zo goed een, (alleen de managers niet !) we krijgen zelfs stekjes van bloemen en planten om mee naar huis te nemen.
lach niet: vorig jaar kregen we afrikaantjeszaad mee….
muesli-repen en chocoladerepen daar zijn ze ook gek op. (geen drop !!!)
en waar ze ook “gek” op zijn is een foto waar ze zelf opstaan.
wij nemen altijd onze kleine foto-printer mee, maar geven de foto's pas op de dag vóór we vertrekken af…….
stickertjes, kleurpotloodjes en kleurboekjes hebben we al eens meegenomen voor n woestijntocht, kindjes zijn er erg blij mee……
hoop dat je er wat aan hebt,
joke.