wie wil er wat meenemen??

• Franca

hallo vakantieganger,

Wie gaat er op korte termijn naar Hurghada op vakantie, en ben jij dan degene die voor mij een kadootje mee wil nemen voor een bevriend egyptisch echtpaar.

Ze hebben nl. pas een baby, en ik heb een pocketfotoboekje laten maken bij de hema en dat wil ik nu graag aan hen doen toekomen.

vast bedankt….

groetjes Franca

• sylvia

als alles goed gaat ga ik weer met me kleindochter en man 2 mei maar dat kan ik volgede week pas vertellen wil ik het wel mee nemen

maar krijg je meer reactie doen want bijj mij nog klein beetje onzeker

• Egyptnaar

Hoi Franca

ik ga om 23-4 naar Egypte maar jammer ik ga naar luxor als zij komen de pakket van luxor komen halen ik kan meenemmen

groetjes

• Franca

Hoi,

Dank je wel, erg lief van je!

Het is helaas te ver om even op te halen, ze wonen in Hurghada.

Het is niet echrt een pakket hoor, een envelop met fotoboekje (weegt 126 gr)

dit zou voor een vakantieganger toch geen probleem moeten zijn om mee te nemen?? Voor dit echtpaar is zo'n fotoboekje, wel heel bijzonder….

• cathy

erg leuk,zo'n fotoboekje,heb ik ook gedaan,maar misschien beter om dit op hurghada prikbord te zetten. Succes

• Franca

heb ik gedaan, helaas zonder reactie's

• snorkeltje

Hoi Franca,

Is opsturen naar Hurghada geen optie???????of is dat erg duur????

Vraag dit uit belangstelling hoor!!!!!!!!!

Succes groetjes snorkeltje,wij gaan in Mei naar Sharm.

• marianne

Hallo Franca..

Ga begin mei naar hurghada en wil met alle liefde je pakketje mee nemen hoor…

je kan me mailen als je op mijn naam klikt…

marianne

• Frans

Hoi,

En anders wij gaan 17 mei, en willen dat boekje wel voor je meenemen hoor.

Mocht het met Marianne niet lukken dan mail maar even.

En de Hurghada gangers kijken ook op dit pb.

Groet,

Frans.

• marianne

tuuuuuuuuuurlijk lukt het mij om het mee te nemen Frans..of ze moet al iemand anders gevonden hebben…. voor mij is het geen enkele moeite…..