Naam hoofd politie in Kairo

• Pieter

Ik heb een leuke dame in Kairo leren kennen.

Ze heeft verteld dat haar vader het hoofd van politie is in Kairo.

Ik ben haar mobiele nummer kwijt en wie weet de achternaam?

Ik kan helaas geen arabisch lezen en dus hoop dat iemand de naam

van de burgemeester (was ook familie) of hem kan geven.

• Frans

Nou Pieter veel succes met je zoektocht, maar ik denk dat je je mooi beet hebt laten nemen. Denk dat 80% van de bevolking in Cairo zegt dat hun man of vader of wat ook een hoge functie heeft bij de politie of burgemeester of zo is.

Dus dat wordt een fijne zoektocht.

Laat hier maar eens weten of je die ene gevonden hebt.

Groet.

Frans.

• Jan

Pieter schreef:

>

> Ik heb een leuke dame in Kairo leren kennen.

Zeg Pieter.

Noem mij maar nieuwsgierig, maarreh, effe twee vragen:

1) Ben jij diezelfde Pieter die een paar dagen geleden schreef dat ie ging trouwen met een Egyptische schone?

2) Indien je vraag 1) met “ja” beantwoord hebt: is de dame die je in dit topic beschrijft (dus, de dochter van het hoofd van de Caireense politie) dezelfde als je toekomstige bruid, of (weer) een ander?

By the way, ik kan je helaas niet helpen aan de naam van het hoofd van de politie van Cairo. Overigens jammer dat het lieftallige meisje dat je hebt leren kennen niet de dochter is van de president van Egypte, want die achternaam ken ik toevallig wel.

Groet, Jan.

• Ed

Hallo Pieter , ben jij ook dezelfde Pieter die ik een jaar geleden ook met het

beantwoorde van vragen geholpen heb . Deze Pieter zou toen ook gaan trouwen

met een Egyptische vrouw en had problemen met haar familie .

Ben zelf gelukkig getrouwd met een lieve vrouw uit Egypte en weet wel hoe het werkt daar . Vraagje Pieter , als een man trouwt dan moet hij een huis met inrichting voor haar kopen als onderdeel voor het trouwen , wist jij dit ????

Veel succes , (maar geloof er weinig van)

• Pieter

beste Jan jouw aansluiting bij Planet is ip5450f737 ;-)

op verschillende forum jouw berichten achter te laten maar wat is nu de meerwaarde?

ze is niet de dochter van Moebarak die o zo favourite is. maar heeft wel familie in de regering, wie ???? interessert me niet.

en ja Ed, ik heb al je gegevens, dus ik kan je bellen/mailen.

ik heb gewoon vragen en hoop dat iemand serieus antwoord kan geven.

• Jan

> beste Jan jouw aansluiting bij Planet is ip5450f737 ;-)

Ja, en mijn favoriete bladgroente is spinazie. Maar, wat ik dus vroeg: is de dame uit je vraag (dus die van de politieman) dezelfde als uit je eerdere vraag?

Groet, Jan.

• Frans

hallo X

Was even benieuwd of je haar gevonden hebt?

Groet.

Frans.