Nou Jan Heesbeen?????????????
We zijn benieuwd!!!!!! schiet maar eens los dan met je reaktie.
Groetjes Snorkeltje.trouwens lijkt me sterk dat dit Jan Heesbeen is,
die schrijft reageren niet met dubbel E achteraan.
Hallo,
Heb eens gekeken naar recenties van mensen die ook in dit hotel zijn verbleven. Er staan niet alleen slechte maar ook hele goeie recenties bij.
Het eten blijft ook altijd een duscussie, hou er wel rekening mee dat je in Egypte bent en niet in Nederland. Zijn al 6x in Egypte geweest in verschillende hotels en kan niet anders zeggen dan dat het ons altijd prima gesmaakt heeft. Ligt er aan welke eisen je hieraan stelt. Zoveel keus heb ik thuis niet.
Bij zoover scoort het toch een 8.2 en bij vakantiereiswijzer een 7.9.
Is denk ik ook niet voor niks.
Heb de foto's ook gezien en vind het er heel mooi uitzien.
Zo zul je altijd meningsverschillen blijven houden, de één vind het prima en de ander niks.
groetjes Agnes.
Nou, ik word steeds nieuwsgieriger naar dat Taba Heights Marriott Hotel!
Reviews die het resort en zijn manager - een zekere Jan Heesbeen - de hemel inprijzen,
en dan ook een aantal die zowel het hotel als voornoemde general manager onmiddellijk
down to earth sturen.
Ik heb afgelopen week een 15daagse reis geboekt (vertrek op 20 december) om met mijn
man heerlijk te gaan genieten; we zijn zeer verwachtingsvol.
Een hotel in Egypte gedreven door een gedreven Nederlander: dat belooft volgens mij veel goeds.
En klagers zal je altijd hebben.
Ik heb bijna 30 jaar bij de KLM gevlogen en telkens viel het mij weer op dat degenen die het
minst gewend zijn het meeste klagen.
Geniet, waar je ook bent, en accepteer de omstandigheden.
Dat hoeft natuurlijk niet als de prijs/kwaliteitverhouding niet in orde is.
Maar praat daar dan over op een constructieve manier, zodat er iets mee gedaan kan worden.
Want als het goed is doet iedereen met een dienstverlenende functie z'n best om het gasten naar
de zin te maken.
Wij kijken in elk geval heel erg uit naar ons verblijf in het Taba Marriott!
Christl Kop
Hallo Christl,
Als je je even registreerd op deze site krijg je een streepje onder je naam, zodat ik je een privé berichtje kan sturen.
Heb een telefoonnummer en fax nr voor je, ( hopelijk de goeie) lijkt me niet verstandig om die hier te vermelden. Helaas geen emailadres.
Of je moet je eigen emailadres even vermelden zodat ik je de gegevens kan toe zenden, maar of dat ook verstandig is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes Agnes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?