Wij gaan in maart voor de eerste keer naar Egypte. Er zullen vast wel mensen zijn die er heel vaak naar toe gaan. Ik ben benieuwd naar de verhalen.
Waarom is Egypte zo speciaal voor jou…………;-)
Voor mij persoonlijk: De rode zee.
Ik ga naar egypte om te genieten van de mooie onderwaterwereld van de rode zee.
Verder weinig ervaringen met de rest van het land.
Vorig jaar ben ik naar Sharm El Sheik geweest (mooi snorkelen, maar de natuur heeft te lijden onder het toerisme)
en aankomende dinsdag vlieg ik naar Marsa Alam (naar ervaringen van anderen, nog mooier en minder aangetast!)
Veel plezier in Egypte!
Groeten Leon
Hoi Janny,
Waar ga je tijdens je rondreis allemaal naartoe? Wij hebben afgelopen december/januari ook een rondreis gemaakt door Egypte (Libische woestijn, Cairo, Aswan en Luxor) van 15 dagen.
We hebben hier ook een website van met foto's, reisverslag en informatie, en het geeft volgens mij een goed beeld van Egypte en de Egyptenaren, maar ik geloof dat hier geen links geplaatst mogen worden…
Groetjes en veel plezier,
Lonneke
Lonneke, Wij gaan ook net als jou naar Aswan, Luxor, Caíro, Alexandrië. Veel dingen bekijken en 3 dagen een Nijcruise. Vanaf Caíro met de nachttrein naar Hurghada en daar nog 5 dagen relaxen.
Wij gaan met Margriet/Gobestreizen. Zit veel extra's bij. Veel excursies en in Hurghada een snorkeltrip.
Ja volgens mij mag je geen links plaatsen, dan moet je het persoonlijk naar de mensen mailen. Gisteren inenting gehad. Begin al wat vakantie kriebels te krijgen.
Met welke reisorganisator was jij? Je mag me ook mailen hoor.
Hilly ook bedankt.
Nou Wilma, 3 x is scheepsrecht. We gaan met de nachttrein van Luxor naar Caïro. Ik zei vroeger altijd tegen de kinderen “luisteren”. Ze kunnen nu wel tegen mij zeggen “eerst goed leeeeeezen”. Ik verheug mij zo op de rondreis en wat een informatie op dit forum en jouw schitterende reisverslag. Wat ons betreft mag je wel mee als reisleidster.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?