margriet

• Janny

Wij gaan 12 maart naar Egypte.

Het wordt georganiseerd door Margriet/Gobest.

We gaan een rondreis maken met aansluitend een paar dagen aan het strand in Hurghada.

Ik heb al veel gelezen op het prikbord. Het is teveel om het allemaal te lezen. Mijn vraag is; is er iets wat ik beslist moet weten en zijn er ook lezers die de reis in samenwerking met de Margriet hebben gemaakt.

De Margriet doet het voor de 5e jaar. Elk jaar gaan er ca 1000 mensen mee. Van november t/m April.

Wie nog moeten gaan, allemaal een fijne vakantie toegewenst.

• Janny

Ik was nog wat vergeten te vragen. Van kennissen hoorde ik dat het lopen op een markt of in winkels een verschrikking is zo opdringerig zijn de Egyptenaren. Wat vinden jullie?

• Wilma V.

Een superreis ga je tegemoet. Ik heb die reis in mei 2006 begeleid en kan er echt alleen maar enthousiast over zijn. Ik heb er over geschreven op mijn weblog en zal je daar naar toe verwijzen middels een mail.

• Wilma V.

Uhhhhhhhhh, weet ff niet hoe ik hier jouw emailadres kan vinden en ik geloof niet dat ik hier mijn weblog mag vermelden.

• inge

Hallo Janny

Ik zelf woon samen met mijn man en dochter in Luxor. Als je meer over het land wilt weten kun je me een Email sturen;

rijschool advantil@hotmail.com

groetjes