nijlcruise nile travel

• Christina

Hoi Jovannie,

wij zijn inderdaad de dagen al aan het afstrepen, de koffers aan het zoeken en de heuptasjes…….. heel erg leuk!

• Christina

Hoi Jovannie,

wij zijn inderdaad de dagen al aan het aftellen, de koffers aan het opzoeken en de heuptasjes, heel erg leuk…..

heb ik nog wel een vraag over de kledingvoorschriften.

In tempels is het natuurlijk verplicht schouders, armen en benen bedekt te houden, maar hoe zit dat in de rest van het land en aan boord van het cruiseschip?

Als iemand anders hier ook informatie over heeft, zou ik dat graag ontvangen!

Alvast bedankt!

Christina

• JvdB

Hallo Christina.

Aan boord van het cruiseschip kun je in ieder geval op het dek lekker in je badkleding gaan zitten. Restaurant, lounge e.d. natuurlijk gekleed.

Bij het bezoeken van de tempels hadden wij voornl. t-shirts aan met een capri-broek, maar er liepen ook genoeg mensen rond in een hemdje en korte broek. Het is gewoon waar je jezelf het prettigst in voelt.

Wij zijn ook nog naar Cairo geweest en daar heb ik bijvoorbeeld wel meer opgelet op de kleding uit respect voor de cultuur.

Groetjes,

Jovannie.

• hannie hollaardt

Hallo Christina.Je hebt de reis inmiddels gemaakt.Wat het leuk.

Ik wil ook de zelfde reis te maken,maar iets houdt mij tegen.Dat zijn de gidsen.

Daarom wil ik aan je vragen ,hoe zijn de Gidsen bij de opgravingen en tempels, en zijn dat nederlandse gidsen?

Groeten Hannie

• Fam Snoek

Nile Travel is een zeeeeeeer slecht reis bureau als er problemen onstaan is nile travel niet te bereiken..!! De service is slecht en wij moesten ook nog eens over stappen want is niet is verteld !!! Nile travel is een echte AFRADER.. Wij zijn vaker geweest naar Egypte met andere reis bureau en die waren stukken beter

Dus wil je onbezorgd op vakantie ga dan niet met nile travel

• Henk (Safaga)

Jammer dat jullie een slechte ervaring hebben gehad of menen te hebben gehad.

Overstappen zonder dat dit is verteld, lijkt me meer een probleem van de vliegmaatschappij, waar zij geen invloed op kunnen uitoefenen.

En wat dan nog? Maak toch niet meteen overal een probleem van. Je verpest je eigen vakantie op die manier.

Bovendien denk ik, dat je weinig medestanders krijgt op dit prikbord.

Het overgrote merendeel is erg enthousiast over Niletravel.

En ik heb overigens niets te maken met deze organisatie, boek mijn vliegreis zelf via het internet en regel het verblijf ter plekke vooraf met het hotel.

Groet,

Henk

• JvdB

Wij hebben juist een hele goede ervaring gehad met Niletravel. Als we weer naar Egypte zouden gaan, dan zou het in ieder geval weer via Niletravel zijn.

• Samantha

Ik moet me helaas erbij aansluiten voor mij ook geen Nile travel meer !

• Mascha

Onze ervaring met Nile Travel is uitstekend.

Na de boeking was de vlucht gewijzigd (van de donderdag naar vrijdag, komt door Transavia). We werden hierover gebeld met de vraag of dat een probleem was, nou voor ons niet.

Daarna alles weer bevestigd op papier. Ook vragen die ik vooraf over de reis had werden via de email binnen een dag beantwoord.

Ook de reis zelf was tot in de puntjes geregeld. Alles ging vlot en efficient en iedereen was superaardig, attent en behulpzaam.

Als wij weer gaan naar Egypte (en dat gaan we zeker!) gaan we weer met Nile Travel !

• wim de bruijne

hoi hoi wij gaan vanaf 18-12-2009 toto 2 januarie 15 dagen

eerst een cruise 8 dagen luxor en dan naar herguhada als ik het goed schrijf lekker bijkomen.

we zijn dus aan het aftellen.

op de terug vlucht vieren we aan boord van het vliegtuid de verjaardag van mijn vrouw.

Als ik alle berichten zo lees dan heb ik er steeds meer zin in.

groet wim