ticket van cairo naar amsterdam

• marianne

Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen waar ik kan kijken voor een ticket van cairo naar amsterdam?

Ik weet dat egyptair op amsterdam vliegt maar welke maatschappijen nog meer?

Ik zoek als het maar even kan aanbiedingen voor eind julie en augustus…

Marianne

• monica

Gaat het hier alleen om een terugvlucht?

• marianne

nee het gaat om een retour van cairo naar amsterdammonica schreef:

>

> Gaat het hier alleen om een terugvlucht?

• Fran

Beste Marianne,

Ik ben net terug van een week Cairo. De enige rechtstreekse vluchten vanaf Amsterdam worden verzorgd door Egypt Air of KLM. Het nadeel van KLM is dat je dan 's nachts om 2 uur op Cairo landt. Ik ben zelf met Egypt Air gegaan (was ook goedkoper) en dat was prima. Meer info kun je op de site van Schiphol vinden en daar kun je ook boeken.

Succes,

Fran

• marianne

Dank je wel Fran

Ik zoek juist andersom…

Goedkope tickets in july of augustus van Cairo Naar Amsterdam!!!!

• Jody

Egyptair en KLM zijn de enige rechtstreekse vluchten naar Amsterdam, vanaf Caïro.

KLM heeft een goedkoopste tarief van 592 retour, en Egyptair vraagt rond de 475 voor retour incl taxes.

Is het noodzakelijk om rechtstreeks op AMS te vliegen? Naar Brussel (vanaf 200 euro retour!) is veel goedkoper, misschien is dat het overwegen waard?

• marianne

hoihoi…

dank je wel voor je advies….ik weet klm een egyptair maar hoopte dat er iemand me kon vertellen of er misschien ook ergens aanbiedingen te vinden zijn…

het moet zijn van cairo naar amsterdam het is niet mogelijk om ergens anders heen te vliegen ivm met visumaanvraag…….het is voor gezin dat we over willen laten komen voor eenkleine vakantie in ons land en ze te laten zien hoe wij wonen en leven……..vandaar dat ik zoek naar goekope tickets……..

dus alle hulp is welkom….

marianne