Los vliegticket Hurghada

• Twee Ommelanders

Hallo allemaal..

vandaag heb ik een vliegticket naar Hurghada geboekt. Ik verblijf daar in een appartement van een vriend van mij. nu las ik op een duitse website dat je bij aankomst in egypte in het bezit moet zijn van een hotelvoucher omdat je anders Egypte niet inkomt. Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes

• monica

Nog nooit van gehoord.

Wij gaan altijd ticket only.

Als je op het vliegveld aankomt moet je een visum kopen, hiervoor moet je een klein formuliertje invullen (krijg je vanzelf) Stikker in je paspoort en door naar de controle.

Veel plezier.

Monica

• patry

hoi lieke

nee hoor klopt niet als je een visum koopt in hurghada kun je gewoon door hoor wij gaan ook altijd aleen met vlucht en blijven dan bij onze dochter heb nog nooid een probleem gehad

• Henk (Safaga)

Dag Lieke,

Je moet op het visum invullen waar je verblijft, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er ook daadwerkelijk gevraagd werd om dat een hotelvoucher aan te tonen.

Ook heb ik nog nooit gezien, terwijl ik in de rij stond, dat iemand anders dat moest doen.

Ik zou me daar dus maar geen zorgen om maken en al helemaal niet als het adres van een westerse vriend is.

Henk