Oproepje voor Nederlanders in Alexandrie

• Anne (Wonen in Hurghada)

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die in Alexandrie woont en die met mijn aanstaande egyptische schoonzusje Nederlands wil praten/oefenen.

Ze heeft een cursus NLs gevolgd maar ze moet het nu in praktijk kunnen brengen zodat ze de inburgeringstest bij de ambassade kan doen.

Vriendelijke groeten

Annemarie

• anna abma

HELP

wie kan mij ,eigenlijk mijn allerliefste vriend helpen!!!!

Hij is 4 weken geleden uit nederland op het vliegtuig gezet,naar alexandrie zijn geboortestad.

Dit is gebeurd omdat hij illegaal in nederland verbleef,meer als 8 jaar heeft hij in nederland gewoond,waarvan 1 1/2 jaar samen met mij.

Inmiddels heb ik weer contact met hem kunnen krijgen ,en nu blijkt dat hij op sterven ligt!!!

Hij is nog maar 39 jaar oud ,dat mag toch niet zo zijn!!

Zijn geest is zo gebroken en hij bezit geen enkele financieen om doktershulp te krijgen.

Een vriend heeft hem plaats gegeven in zijn woning,waar hij nu langzaam op een klein kamertje inteerd.

Zijn gezondheid gaat met de dag achteruit,heb minimaal telefonisch contact met hem maar moet het gesprek vaak afbreken ,omdat hij niet meer kracht heeft om verder te spreken!.

Tot mijn grootste verdriet ben ik niet financieel bij machte om direct daar naar toe te reizen ,dus dit is een NOODKREET,

wie kan me helpen???????????? zijn dood te voorkomen!

hoop op gevoel van medeleven,en begrip met vr groet Anna.

• anna abma

mijn email is anna_abma@hotmail.com.

• mahmoud abd el sattar soliman

Ik heb een vriend die ook graag NL wil leren om basis inburgering te doen.

Hij woont in Marsha Mattrou en wkan in Alendria komen.