ballontocht luxor

• aart

wij willen in de derde week van januari een paar dagen luxor doen. eerder geweest en wat is het daar toch mooi !!

gaan de ballontochten het hele jaar of hebben ze een seizoen ?

• aart

mijn dank aan ruud en ben voor de reactie en de foto's en mijn dank aan miriam kok voor haar uitgebreide bericht over de mogelijkheden in luxor. ( voor zoiets zou je gewoon reclame moeten kunnen maken, maar dat doe ik natuurlijk niet )

• Patricia matui

Wij gaan ook enkele dagen naar Luxor en ballontochten lijkt me een geweldig idee. Ik heb op televisie gezien. Weten jullie misschien iets over kosten?

• inge

Best prijzig, maar de moeite waard!

En ja je kunt het gehele jaar door een ballonentocht maken.

En al jullie zin hebben: 23 januari houden wij de offciele opening van onze coffee lounge shop BY FOX, khataba village, luxor ( achter de license office). Leuk als er Nederlander komen!

Miriam komt in iedergeval ook!

gr. Inge

• Patricia matui

wat leuk ding! wij gaan naar Egypt op 23 januari en als mogelijk is ,willen we een keertje langs. In zo exotisch land is het altijd goed om ergens waar je kan thuis voelen te gaan. Hebben jullie misschien een website?

groetjes Pat

• inge

Nog niet, dat hopen we na de opening sbel te gaan regelen, is nu allemaal een beetje druk!

gr. Inge